طرح ویژه وزارت حمل و نقل عراق برای اربعین اجرا می شود/ 20 قطار و 700 اتوبوس برای حمل ونقل زائران


طرح ویژه وزارت حمل و نقل عراق برای اربعین اجرا می شود/ 20 قطار و 700 اتوبوس برای حمل ونقل زائران

وزیر حمل و نقل عراق بر ضرورت ارتقای سطح خدمات و بسیج نیروها برای خدمت به میلیون‌ها زائر اربعین حسینی خبر داد و اعلام کرد: ما با ۲۰ قطار و ۷۰۰ اتوبوس به حمل و نقل زائران کمک می کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از الفرات، رزاق محیبس السعداوی، وزیر حمل و نقل عراق در بیانیه‌ای اعلام کرد: ما با دولت محلی در کربلای معلی برای استقبال از زائران تا پایان مراسم اربعین همکاری خواهیم کرد.

وی ادامه داد: وزارت حمل و نقل با 20 قطار و 700 اتوبوس برای کمک به تردد زائران اربعین مشارکت خواهد کرد و شرکت مدیریت حمل و نقل خصوصی برای نظارت و سازمان دهی هزاران وسیله نقلیه تلاش خواهد کرد.

السعداوی بر اهمیت یکپارچه کردن تلاش‌ها برای ارایه خدمات حمل و نقل متناسب زائران تاکید کرد و گفت: تجربه ما در حمل و نقل زائران با برطرف کردن اشتباهات سال‌های گذشته، سازماندهی بیشتری خواهد داشت.

در همین حال، استانداری کربلای اعلام کرد: شهر کربلا از روز یکشنبه پنجم تا پنجشنبه 16 شهریور 1402 تعطیل است.

فرماندهی پلیس کربلا اعلام کرد: عملیات پیشگیرانه گسترده در محور شمالی استان کربلای معلی برای اجرای برنامه امنیتی ویژه اربعین در منطقه الوند و الرفیع و الخنافسه اجرا شد.

در این عملیات گروه‌های امداد، تاکتیکی، مبارزه با جرائم و مواد منفجره و امنیت ملی با پشتیبانی نیروهای هوایی مشارکت کردند.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پخش زنده بسکتبال فینیکس - مینسوتا 10 اردیبهشت 1403