تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه های کشور


تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه های کشور

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه های کشور و استفاده از ظرفیت اساتید محبوب و موثرین دانشگاهی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی ذوالفقارزاده مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در رویداد تعالی حکمرانی عفاف و حجاب اظهار داشت: اقدامات در حوزه عفاف وحجاب در بخش‌های سیاستی، تبینی، تشویقی، اثباتی و … است.

وی از تشکیل کارگروه تخصصی عفاف و حجاب در دانشگاه‌های کشور خبر داد و گفت: ابلاغ همه مصوبات مرتبط با عفاف و حجاب و پوشش به دانشگاه‌ها در چند صورت انجام گرفته است.

مدیرکل سیاستگذاری و برنامه ریزی فرهنگی و اجتماعی وزرات علوم، تحقیقات و فناوری افزود: راهبردهای پشتیبانی، ترویج مطالعات و پژوهش، آموزش، استفاده بهینه از ظرفیت ساختارها و رعایت الزامات نگرشی متولیان و مجریان و همچنین مواجهه هوشمندانه و مدبرانه به عنوان راهبردها در دانشگاه‌ها به عنوان راهبردها در نظر گرفته شده است.

ذوالفقارزاده بیان داشت: ابلاغ استفاده از ظرفیت اساتید محبوب و موثرین دانشگاهی و اولویت دهی به دانشجویان هنجار شکن در اعزام به راهیان نور و راهیان پیشرفت و همچنین تشکیل شورای امر به معروف و نهی از منکر در ستاد وزارت علوم و کل دانشگاه‌ها از دیگر اقدامات انجام گرفته است.

وی همچنین از اجرای طرح حریم فرهیختگی خبر داد و گفت: این اقدام در جهت توسعه فرهنگ پوشش و عفاف و حجاب صورت گرفته است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی