قدردانی رئیس‌جمهور از وزیر و کارکنان وزارت کشور


قدردانی رئیس‌جمهور از وزیر و کارکنان وزارت کشور

رئیس جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای از مساعی احمد وحیدی و تمامی مدیران و کارکنان وزارت کشور در رابطه با جشنواره شهید رجایی امسال قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس‌جمهوری اسلامی ایران در نامه‌ای از مساعی احمد وحیدی وزیر کشور و تمامی مدیران و کارکنان وزارت کشور در رابطه با جشنواره شهید رجایی امسال قدردانی کرد.

بر اساس این گزارش، در این نامه خطاب به وزیر کشور آمده است: پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، میراث ماندگار امام راحل عظیم الشان و شهدای والامقام، مرهون کار، تلاش و مجاهدت خدمت گزاران صدیق است که با پشتکار و نیت خالصانه، توان فکری و عملی خود را در این راه به خدمت گرفته اند.

این نامه می‌افزاید: اکنون که در دومین سال دولت مردمی با همت والا و تلاش مجدانه در اعتلای ایران اسلامی، تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری مدظله العالی و اجرای برنامه‌های دولت موفق به کسب رتبه برتر در موضوع " اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت " و موضوع " اقامه نماز" در هجدهمین جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ شده اید، از مساعی ارزنده جناب عالی و تمامی مدیران و کارکنان خدوم آن دستگاه، صمیمانه قدردانی می‌نمایم.

در نامه آیت الله رئیسی خطاب به وزیر کشور تاکید شده است: توفیق روزافزون شما و همه خدمتگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را در سایه عنایات حضرت بقیه الله الاعظم ارواحنا له الفدا از خداوند تبارک و تعالی خواستارم.

گفتنی است در جریان معرفی دستگاه‌های برگزیده هجدهمین جشنواره شهید رجایی در سال جاری، وزارت کشور در سه موضوع موفق به دریافت تندیس و لوح دستگاه برگزیده از جانب رئیس جمهوری شد. "اقامه نماز"، "اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" و "ثبت احوال" سه موضوعی است که وزارت کشور موفق به کسب رتبه برتر و دریافت تندیس و لوح دستگاه برگزیده شد.

همچنین دستگاه‌های برتر در هیجدهمین جشنواره شهید رجایی بر اساس نتایج ارزیابی‌های سازمان اداری و استخدامی کشور از عملکرد سال ۱۴۰۱ دستگاه‌های اجرایی کشور مشخص شدند.

مراسم اختتامیه هجدهمین جشنواره شهید رجایی در سومین روز از هفته دولت و با سخنرانی رئیس جمهوری اسلامی ایران در سالن اجلاس سران برگزار شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید