ارتباط دولت با رسانه را یک ضرورت می‌دانم


ارتباط دولت با رسانه را یک ضرورت می‌دانم

رئیس جمهور گفت: ارتباط دولت با رسانه را یک ضرورت می‌دانم که همواره در تبیین نظر دولت مردان به مردم و انعکاس نظرات مردم به مسئولین فعال هستند.

به گزارش خبرنگار مهر حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در سومین نشست خبری خود با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دولت در سالن اجلاس سران برگزار شد، ضمن گرامیداشت هفته دولت، ضمن تشکر از اصحاب رسانه در اطلاع رسانی و نقدهای منصفانه آنها گفت: ارتباط دولت با رسانه را یک ضرورت می‌دانم که همواره در تبیین نظر دولت مردان به مردم و انعکاس نظرات مردم به مسئولین فعال هستند و این ارتباط دو سوی و دوجانبه می‌تواند باشد، تا دولتمردان در جریان دغدغه‌های مردم بیش از پیش قرار بگیرند.

وی افزود: دولت دو سال قبل کارش را در شرایطی آغاز کرد که شرایط و وضعیت کشور خاص بود. شرایط کرونایی، شرایط بودجه و تورمی و شرایط کاهش کالاهای اساسی مسائلی از این دست بود که با آنها مواجه بودیم. عده‌ای می‌گفتند که دولت چگونه می‌تواند این شرایط را مدیریت کرده و به پیش ببرد؟

رئیس جمهور با اشاره به اینکه با نیروهای جوان و کارآمد کار را آغاز کردیم اظهار داشت: دشمنان ناباورانه به دنبال رصد فعالیت‌های ما بودند و ما توانستیم با تغییر گفتمانی که در این دولت انجام دادیم که اول بازگشت به مردم و با مردم بودن بود و دوم توجه به ظرفیت‌های کشور بود، بسیاری از مسائل را حل کند و ما اینگونه کار را به پیش بردیم.

رئیسی ادامه داد: با کمک‌های مومنانه مردم و کادر درمانی و بهداشتی، وضعیت و شرایط کرونایی در مدت کوتاهی تغییر کرد. وضعیت کسر بودجه که قریب ۴۸۰ هزار میلیارد تومان بود و می‌توانست برای کشور ایجاد مشکل کند با ایجاد منابع این کسری بودجه را جبران کردیم. تورم را از ۶۰ درصد به ۴۶ درصد در حال حاضر رساندیم و وضعیت کالاهای اساسی نیز اطمینان بخش شد.

وی با اشاره به رشد اقتصادی کشور گفت: شرایط کسب و کار و تلاش و تحصیل متفاوت شد. رشد اقتصادی کشور در سال ۱۴۰۰ به ۴ درصد و در سال ۱۴۰۱ به بیش از ۴ درصد رسید.

در حال تکمیل…

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی