اعتماد کم‌نظیر رهبری سرمایه‌ای بزرگ است


اعتماد کم‌نظیر رهبری سرمایه‌ای بزرگ است

رئیس جمهور گفت: اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف کرده است.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی در پیامی با قدردانی از سخنان و رهنمودهای روز گذشته رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار اعضای دولت اظهار داشت: رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.

متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

محضر مبارک رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی

حضرت آیت‌الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی)

با اهدا سلام و تحیّات

خدای بزرگ را شاکریم که در شرفیابی اعضای دولت در سالگرد شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت مردمی مورد عنایت ویژه و لطف و محبت حضرت‌عالی قرار گرفت و مایه دلگرمی و قوت قلب خادمان مردم در قوه مجریه گردید.

علاوه بر آن رهنمودها و توصیه‌های حکیمانه و ارزنده جناب‌عالی به مثابه چراغ راه و ارائه راهبردهای عملیاتی و اجرایی مسیر رسیدن به اهداف متعالی و اقدامات تحولی دولت را روشن و هموار نمود.

اعتماد کم‌نظیر رهبری و همراهی و همدلی مردم با دولت، سرمایه‌ای بزرگ است که مسئولیت دولتمردان را مضاعف نموده و خادمان ملت در دولت مردمی بعد از این دیدار روحیه‌بخش، مصمم‌تر از گذشته با جهت‌گیری‌های اسلامی و انقلابی در مسیر نیل به آرمان‌های مقدس انقلاب اسلامی بیش از پیش مجاهدت خواهند نمود.

اینجانب به نمایندگی از سوی اعضای دولت بار دیگر از لطف و عنایت توأم با تمجید و تقدیر و ارائه نصایح و رهنمودهای مدبرانه حضرت‌عالی صمیمانه قدردانی می‌نمایم و در ایام اربعین حسینی همنوا با زائران اباعبدالله الحسین (ع) سلامت و طول عمر با برکت آن رهبر فرزانه و سربلندی ملت عزیز و ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

سید ابراهیم رئیسی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج