دختران جودوکار باانگیزه هستند/ حضور «بربط» در هانگژو ارزشمند است


دختران جودوکار باانگیزه هستند/ حضور «بربط» در هانگژو ارزشمند است

معاونت توسعه ورزش بانوان در وزارت ورزش و جوانان گفت: حضور بربط و سایر دختران ورزشکار کشورمان در بازیهای آسیایی اندازه چندین میلیارد برای همه ما ارزش دارد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم کاظمی پور معاون توسعه ورزش بانوان وزارت ورزش و جوانان امروز دوشنبه سیزدهم شهریورماه با حضور در سالن آکادمی جودو ایران از اردوی تیم ملی جودو بانوان بازدید کرد.

وی در صحبت‌های خود اظهار داشت: برای نخستین بار در مسابقات بازی‌های نوروزگاه که در تهران برگزار شد، مسابقات جودو را تماشا کردم. واقعاً با تمام شرایطی که وجود دارد، تلاش دختران ما قابل ستایش است. ما دیدیم که تعلیق‌ها هم تأثیری روی جودو بانوان نداشت و دختران ما چطور با انگیزه طی این مدت تلاش کردند.

کاظمی پور در ادامه افزود: برای اضافه شدن سهمیه بانوان جهت اعزام به بازی‌های آسیایی بنده شاهد بودم که چطور آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو تلاش کرد، بنده نیز او را همراهی کردیم اما متأسفانه در نهایت سهمیه بانوان همان یک نفر شد. جا دارد امروز از کادر فنی تیم ملی بانوان نیز تشکر کنم، آنها همیشه مظلوم هستند اما کار اصلی را کادر فنی انجام می‌دهد.

دختران جودوکار باانگیزه هستند/ حضور «بربط» در هانگژو ارزشمند است

معاونت توسعه ورزش بانوان گفت: حضور مریم بربط در بازی‌های آسیایی هانگژو خیلی مهم است، اصلاً رنگ مدال مهم نیست، حضور بربط رفتار و کردار او به عنوان نماینده دختران ما در بازی‌های آسیایی برای ما بسیار مهم است. وظیفه کادر فنی نیز مهیا کردن فضای آرام اردوی تیم ملی است که خوشبختانه فضا برای بربط و سایر عزیزان فراهم شده است. حضور بربط و دختران ورزشکار ما در بازی‌های آسیایی اندازه چندین میلیارد ارزش دارد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ورزشکاران ما یکی از پرافتخارترین سربازان نظام هستند. همه شما عزیزان با آسیب دیدگی، دوری از خانواده به شکل حرفه‌ای ورزش می‌کنید و سختی‌ها را تحمل می‌کنند تا با افتخار آفرینی پرچم کشورمان را بالا ببرند. حضور شما از این پس در عرصه مسابقات بین المللی علی رغم تعلیقی که وجود داشته برای همه باارزش است. امیدوارم در مسیر پیش رو موفق باشید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش‌های رزمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چهره واقعی اوس غلام ”نون خ” با استایلی شیک و امروزی رو دیده بودین ؟!