فراموش کردن خاطرات با هیپنوتیزم


هیپنوتیزم و فراموش کردن خاطرات ناخوشایند در گذشته کلینیک هیپنوتراپی دکتر دارابی تلفن ۴۴۰۳۰۷۱۹-۰۲۱ یکی از هدفهای هیپنوتیزم کار کردن روی خاطرات منفی است.اکثر مردم انتظار دارند که هیپنوتیزم باعث فراموش کردن خاطرات منفی شود.ولی آیا چنین چیزی ممکن...

فراموش کردن خاطرات با هیپنوتیزمهیپنوتیزم و فراموش کردن خاطرات ناخوشایند در گذشته

کلینیک هیپنوتراپی دکتر دارابی

تلفن ۴۴۰۳۰۷۱۹-۰۲۱

یکی از هدفهای هیپنوتیزم کار کردن روی خاطرات منفی است.اکثر مردم انتظار دارند که هیپنوتیزم باعث فراموش کردن خاطرات منفی شود.ولی آیا چنین چیزی ممکن است؟

فراموش کردن خاطرات بد گذشته با هیپنوتیزم!

اگر به تعریف هیپنوتیزم دقت کنید متوجه میشوید که هیپنوتیزم یعنی اوج آرامش در حین بیداری.در هیپنوتیزم حتی در مراحل خیلی عمیق شما هشیار هستید و بیدار.

هیپنوتیزم هیچ وقت قادر نیست خاطرات شما را محو کند.هیپنوتیزم سیفون نیست که بکشید و همه خاطراتتون ناپدید شود.باید از هیپنوتیزم کمک گرفت که خاطرات شما را برای شما قابل تحمل کند.یعنی خاطره هست ولی تروما یا ضربه آن نیست.

الان تکنیکهایی در روان درمانی هست که با کمک آن میتوان ترومای خاطرات را از بین برد.مثل emdr و روشهای مایندفولنس.اگر این روشها با هیپنوتیزم توام شود اثرات درمانی زیادی دارد.

نکته مهم در فراموش کردن خاطرات

در روانکاوی گفته میشود که علت اصلی بیماریهای روانی خاطرات سرکوب شده است.در روانکاوی دکتر روانکاو سعی میکند که این خاطرات سرکوب شده را به یاد شما بیاورد تا شما به بینش برسید و درمان شوید.یعنی به بینش نسبت به اتفاقی که در گذشته برای شما افتاده است.برسید.

حال فرض کنید شما خاطره ای را که به یاد دارید با کمک هیپنوتیزم فراموش کنید.این حال شما را بهتر میکند یا بدتر؟؟؟. مسلما بدتر.

لذا دنبال این نباشید که خاطرات را فراموش کنید چون حالتون بدتر میشود.

خدا نگه دارتون و خرد یارتون.

دکتر جعفر دارابی(روانشناس ، استاد دانشگاه و هیپنوتراپیست)

کلمات کلیدی=هیپنوتیزم درمانی،فراموش کردن خاطرات با هیپنوتیزم،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،بهترین استاد هیپنوتیزم،مرکز هیپنوتیزم در غرب تهران،هیپنوتیزم درمانی،فراموش کردن خاطرات با هیپنوتیزم،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در غرب تهران،بهترین استاد هیپنوتیزم،مرکز هیپنوتیزم در غرب تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در ستارخان،بهترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی،بهترین متخصص هیپنوتیزم در منطقه پنج تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار فردوس،بهترین متخصص هیپنوتیزم در شهرک غرب،بهترین متخصص هیپنوتیزم در سعادت آباد،بهترین متخصص هیپنوتیزم در پونک،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهرانسر.هترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی،بهترین متخصص هیپنوتیزم در منطقه پنج تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار فردوس،بهترین متخصص هیپنوتیزم در شهرک غرب،بهترین متخصص هیپنوتیزم در سعادت آباد،بهترین متخصص هیپنوتیزم در پونک،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهرانسر.هترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار آیت الله کاشانی،بهترین متخصص هیپنوتیزم در منطقه پنج تهران،بهترین متخصص هیپنوتیزم در بلوار فردوس،بهترین متخصص هیپنوتیزم در شهرک غرب،بهترین متخصص هیپنوتیزم در سعادت آباد،بهترین متخصص هیپنوتیزم در پونک،بهترین متخصص هیپنوتیزم در تهرانسر.کلینیک هیپنوتیزم دکتر دارابی در تهران.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روانشناسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی