فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم


فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

رکنا : فال روزانه خود را در بخش فال و طالع بینی در قسمت رک پلاس از سایت رکنا مطالعه کنید.

به گزارش رکنا، فال روزانه به اتفاقاتی که ممکن است در طول روز برای شما پیش بیاید اشاره دارد. فال روزانه از فال های رایج در بین مردم است. فال روزانه و هر فال دیگری به طور صد درصد به تمام اتفاقاتی که در زندگی برایتان رخ می دهد اشاره ندارد. فال روزانه به متولدین ماه های مختلف سال توصیه های جالبی کرده است. فال روزانه خود و عزیزان تان را می توانید در ادامه مشاهده کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین فروردین

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که اراده آهنین شما می تواند در جابجا کردن کوه ها هم به کمک تان بیاید و هر کاری را برایتان محکم کند. شما خودتان نسبت به این موضوع آگاه هستید و امروز وقتی این ویژگی با مثبت اندیشی همراه شود به ابزاری قدرتمند و افسانه ای تبدیل خواهد شد که می تواند معجره کند. امروز شما بالاخره پاداش زحماتی که در ماه گذشته در جنبه های مختلف زندگی خود کشیده بودید را دریافت خواهید کرد. با این همه یک نکته را نباید فراموش کنید. این شور و انگیزه و اراده بی نظیری که در وجود خود احساس می کنید به یک منبع پایان ناپذیر متصل نیست و شما باید از آن به درستی استفاده کنید و آن را برای چیزهای بی ارزش هدر ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین اردیبهشت

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ذهن شما به صورت فوق العاده ای سریع و با دقت عمل می کند و ایده های جدیدی برای شروع کارها و پروژه های تازه به فکرتان خواهد رسید. خوشبختانه انگیزه شما نیز در سطح بالایی قرار دارد و شجاعت کافی را برای ریسک کردن در صورت لزوم نیز در اختیار دارید و هیچ عجیب نیست اگر بخواهید غیر ممکن ها را به دست بیاورید. دوستان و اطرافیان شما در هر کاری که بخواهید انجام بدهید نقش پررنگی را ایفا خواهند کرد، اجازه ندهید این نقش آنها بازدارنده باشد. با احتیاط جلو بروید اما حتما جلو بروید. اجازه ندهید موقعیت هایی که امروز می تواند برای شما فراهم شود به سادگی از دست تان بروند، چنین فرصت هایی هر روز برای آدم پیش نمی آید.

فال روزانـه شخصی متولدین خرداد

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز احساس آرامش و راحتی می کنید. با خیال راحت به کارتان بچسبید و روی انجام وظایف روزانه خود تمرکز کنید. برای کارهایتان برنامه مشخص کنید و طبق همان برنامه پیش بروید. امروز از آن روزهایی نیست که بی خیال نظم و قانون کارهایتان شوید. ارزش وقت تان را بدانید و آن را بیهوده هدر ندهید.

فال روزانـه شخصی متولدین تیر

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

​فال روزانه شما نشان دهنده این است که امروز از تکنولوژی بهره بسیار ببرید. شاید بهتر باشد برای خود یک تلفن همراه یا کامپیوتر بخرید تا روند زندگی شما آسان تر شود. حتی می توانید در کلاس های مختلف شرکت کنید تا سختی های زندگی تان کمتر شود. آنوقت می بینید که چقدر شادتر از قبل خواهید بود. فردی شما را تحت فشار گذاشته است. اگرچه در حال حاضر توانایی راه رفتن هم ندارید اما او سعی می کند شما را مجبور کند بدوید و در شرایطی که آمادگی آن را ندارید قرار دهد. توصیه می کنیم قدم های خود را با توجه به مهارت هایتان بردارید و به کارهایی که علاقه ندارید تن ندهید. شما بهتر از هر فرد دیگری صلاح زندگی تان را می دانید.

فال روزانـه شخصی متولدین مرداد

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که پی بردن به افکار و احساسات یکی از دوستان تان ممکن است برایتان چندان خوشایند نباشد اما شما امروز دارای حس ششم بسیار قوی هستید و می توانید با خیال راحت به آنچه در مورد دیگران حتی غریبه ها به شما می گوید اعتماد کنید. این تجربه به افزایش درک شما نسبت به دیگران کمک کرده و شما را قادر می سازد که به طور صحیح با آنها ارتباط برقرار کنید و بدین صورت روابط شما را بهبود می بخشد.

فال روزانـه شخصی متولدین شهریور

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد اختلاف نظری که با یکی از دوستان یا اعضای خانواده خود دارید اگر در اسرع وقت حل نشود ممکن است باعث دلخوری و آسیب دیدن احساسات طرفین شود. راه حل این مشکل حرف زدن است و بس! سوءتفاهم های شدید را می توانید با حرف زدن درمورد جزئیات و نیازهایتان و آنچه حاضر به انجام دادنش هستید حل کنید. برای حل این مسئله به صورت حضوری اقدام کنید، تماس تلفنی یا فرستادن پیام روش مناسبی نخواهد بود.

فال روزانـه شخصی متولدین مهر

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

در فال روزانه شما آمده است رازهایی که یکی از نزدیکان تان سعی در مخفی کردن از شما داشته است امروز برای شما آشکار خواهد شد. شاید این مسائل خیلی هم تکان دهنده نباشد و اهمیت زیادی نداشته باشد، در هر صورت خیلی زود این موضوع را مورد بحث قرار داده و قبل از اینکه به مشکل بزرگی تبدیل شود بی آنکه همه را از آن باخبر کنید حلش کنید. تا فردا این موضوع اهمیت خود را از دست خواهد داد.

فال روزانـه شخصی متولدین آبان

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که چنانچه دیگران از شما انتقاد کردند نسبت به انتقادات آنها صبور باشید، شاید آنها منظور بدی نداشته باشند ولی شما حساس شده اید. به جای اینکه از آنچه می شنوید ناراحت شوید تا جایی که می توانید جنبه سازنده انتقادات آنها را در نظر بگیرید تا خودتان را تقویت کنید و با قدرت و مهارت بیشتری کار کنید. در هر زمینه تا جایی که می توانید به جنبه مثبت آن توجه کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین آذر

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که امروز ارتباط برقرار کردن با دیگران برای شما بسیار سخت است و ترجیح می دهید به جای حرف زدن با دیگران با خودتان خلوت کنید. اگر احساس ناراحتی و افسردگی می کنید بهترین کار این است که خودتان روی احساسات خود تمرکز کنید؛ با در میان گذاشتن احساس تان با دیگران به نتیجه ای نخواهید رسید. آنها خیلی با شما احساس همدردی نخواهند کرد. بهترین کار این است که روی کارتان متمرکز شوید تا از افکار منفی خود نجات پیدا کنید.

فال روزانـه شخصی متولدین دی

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشانه این است که برای خریدن چیزی که خیلی دل تان می خواهد مدتی است مشغول پس انداز بوده اید اما خرجی که به صورت ناگهانی برایتان پیش می آید شما را مجبور به استفاده از پولی که پس انداز کرده اید خواهد نمود. این موضوع شاید باعث ناراحتی شما شود اما قبل از اینکه سراغ این پول بروید همه جوانب را بررسی کنید و ببینید آیا راه دیگری وجود ندارد؟ استفاده ار پس اندازتان را به عنوان آخرین راه حل در نظر داشته باشید و زود تسلیم نشوید.

فال روزانـه شخصی متولدین بهمن

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد که یکی از اعضای خانواده تان مدتی است که برخی دلخوری ها و ناراحتی های خود را مخفی کرده است اما امروز ممکن است بالاخره کنترل خود را از دست داده و آنها را به زبان بیاورد. این مسئله شما را به تعجب خواهد انداخت چراکه لصلا فکرش را هم نمی کرده اید که او درگیر چنین احساساتی باشد اما باید درمورد این موضوع صادقانه با او حرف بزنید و سعی کنید به او نشان دهید که درکش می کنید تا موضوع به خوبی حل شود.

فال روزانـه شخصی متولدین اسفند

فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

فال روزانه شما نشان می دهد برخی مشکلاتی که در خانه وجود دارد ممکن است به طور ناگهانی بروز کند. مشکلات مربوط به لوله کشی ، وسایل برقی و دیوارها که نیاز به تعمیر دارد. بهترین کار ممکن این است که به جای اینکه منتظر بمانید و ببینید چه می شود بلافاصله برای تعمیر آنها اقدام کنید زیرا هرقدر که این مشکل را نادیده بگیرید حل کردن آن سخت تر خواهد شد. بهتر است به جای اینکه خودتان دست به کار شوید از نیروهای متخصص کمک بخواهید.



فال روزانه شخصی/ 17 شهریور + فیلم

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال و طالع بینی ویژه 19 اردیبهشت + فیلم