تردد در مسیر بازگشت زائرین پرحجم و روان است


تردد در مسیر بازگشت زائرین پرحجم و روان است

رئیس پلیس راه راهور فراجا گفت: در تمام محورهای مواصلاتی مرزهای ۶ گانه عراق مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد پرحجم و روان است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حسن مؤمنی رئیس پلیس راه راهور فراجا در خصوص وضعیت ترافیکی جاده‌ها گفت: در تمام محورهای مواصلاتی مرزهای ۶ گانه عراق مشکل ترافیکی وجود ندارد و تردد پرحجم و روان است.

وی افزود: البته گاهی اوقات در مسیر مهران به ایلام به دلیل اینکه بیشتر زائران مرز مهران برای خروج انتخاب کرده‌اند شاهد پر حجم شدن ترافیک هستیم.

سردار مؤمنی گفت: متأسفانه برخی افراد به محض وارد شدن به کشور با حالت خستگی و خواب آلودگی به مسیر خود ادامه می‌دهند که باعث ایجاد حوادث ناگواری می‌شود همچنین با توجه به موج بازگشت زائران در روزهای گذشته شاهد افزایش واژگونی بودیم که عمدتاً هم به دلیل خستگی و خواب آلودگی بوده است.

وی بیان داشت: از مردم تقاضا داریم حتماً قبل از رانندگی استراحت کافی داشته باشند تا ان شاء الله در این روزهای اخیر بازگشت، کمتر شاهد حوادث باشیم و همه زائران به سلامت به مقصد برسند.

وی در خصوص ایام پایانی ماه صفر و شهادت امام رضا ع گفت: همانطور که برای اربعین تمهیداتی داشتیم برای ایام آخر ماه صفر و شهادت امام رضا ع طرح‌ها و تمهیداتی برای مسیرهای منتهی به استان خراسان رضوی پیش بینی کرده‌ایم.

سردار مؤمنی در پایان گفت: در ایام شهادت امام رضا ع همکاران ما در خراسان رضوی در حالت آماده‌باش کامل در می‌آیند تا به هموطنان خدمت کنند؛ همچنین هماهنگی‌هایی با پلیس راهداری داریم برای اینکه‌ها به اندازه کافی در مسیر منتهی به خراسان رضوی اتوبوس برای انتقال زائرین باشد تا بهترین سرویس و خدمات به مردم ارائه شود.

وی در پایان گفت: توصیه ما به هموطنان در این ایام این است که از عجله و شتاب خودداری کنند و در حالت خستگی و خواب آلودگی از رانندگی کردن بپرهیزند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن برای فارغ التحصیلی پیش دبستانی