دستگیری زن موبایل قاپ


دستگیری زن موبایل قاپ

فرمانده یگان امداد تهران از دستگیری زن موبایل قاپ با هوشمندی مأموران خبر داد و گفت: از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه به سرقت رفته کشف شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سلمان آدینه‌وند در توضیح این خبر بیان داشت: مأموران یگان امداد پلیس تهران در محدوده میدان شهر ری در حال گشت زنی بودند که رفتار زن جوانی نظر مأموران را به خود جلب و پس از هماهنگی‌های انتظامی و با حضور مأموران زن این یگان، زن مشکوک دستگیر و تحت تحقیقات پلیسی قرار گرفت.

این مقام ارشد انتظامی با اشاره به اینکه متهم پاسخ درستی به مأموران نمی‌داد و برای بررسی‌های بیشتر به مقر پلیس انتقال یافت ادامه داد: در بررسی‌های بیشتر از متهم ۷ دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و در ادامه مشخص شد تلفن‌های همراه کشف شده مسروقه بوده و سابقه ثبت در سامانه همیاب دارد.

سردار آدینه‌وند افزود: متهم که چاره‌ای جز به اعتراف نداشت در تحقیقات تکمیلی اعتراف کرد با پرسه زنی در خیابان‌های پرجمعیت، سوژه‌های خود را شناسایی و در فرصت مناسبی تلفن‌های همراه را سرقت کرده است.

فرمانده یگان امداد تهران به انتقال متهم به پلیس پیشگیری تهران خبر داد و گفت: با هوشمندی مأموران این یگان متهم قبل از اینکه موفق به شناسایی سوژه دیگری شود دستگیر و به مراجع انتظامی معرفی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان