پدر و پسر کلاهبردار دستگیر شدند


پدر و پسر کلاهبردار دستگیر شدند

سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری دو کلاهبردار با همراهی ماموران انتظامی استان خبر داد و گفت: این افراد در تهران دستگیر و به سمنان منتقل شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان از دستگیری دو کلاهبردار که نسبت پدر و پسری با هم دارند خبر داد و ابراز کرد: این افراد نزدیک به ۹۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کردند.

وی با بیان اینکه این افراد با سو استفاده از اعتماد شرکت‌ها و اشخاص و به بهانه فروش ارز خارجی با قیمت پایین‌تر کلاهبرداری می‌کردند، افزود: این افراد با تبلیغات اغوا کننده فروش ارزهای خارجی اشخاص و شرکت‌هایی که در زمینه واردات کالا فعالیت دارند را فریب می‌دادند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه این کلاهبرداران از یک شرکت در سمنان مبلغ ۱۶ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال کلاهبرداری کرده بودند، تاکید کرد: با اقدامات هوشمندانه و فنی پلیس آگاهی استان هویت دو فردی که حتی در آشنایی‌های اولیه خود از اسم مستعار استفاده می‌کردند، شناسایی شد.

موقوفه‌ای از پیدا شدن محل اختفای یکی از متهمان در تهران خبر داد و گفت: این فرد دستگیر و به سمنان منتقل شد و در مواجهه با مستندات و ادله محکم پلیس سمنان لب به اعتراف گشود.

وی از دستگیری پدر ۶۸ ساله و پسر ۲۷ ساله خبر داد و گفت: با بررسی‌های دقیق‌تر مشخص شد پرونده‌ای دیگر با ۲۶ شاکی حقیقی و حقوقی با مبلغ کلاهبرداری شده به ارزش ۷۳ میلیارد ریال برای این دو نفر در جریان است.

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: متهمان پس از تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی و پس از تعیین وثیقه قانونی روانه زندان شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


معما / زیر 10 ثانیه نسبت فامیلی ما رو حدس بزنید !!