تندباد مناطقی از اصفهان را در می‌نوردد


تندباد مناطقی از اصفهان را در می‌نوردد

اصفهان- کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان از وقوع تندباد لحظه‌ای در شهرهای واقع در نیمه غرب این استان طی امروز خبرداد.

آسیه آقایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: وزش باد به نسبت شدید و موقت امروز پدیده غالب بیشتر مناطق استان اصفهان است.

وی خاطرنشان کرد: شدت وزش باد به طور عمده در نیمه غرب، شمال و جنوب غرب استان از جمله فریدونشهر، داران، چادگان، خوانسار، سمیرم و گلپایگان و بصورت تندباد لحظه‌ای پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مرکز پیش‌بینی اداره کل هواشناسی استان اصفهان با بیان اینکه تا پایان هفته جوی به نسبت پایدار در استان حاکم است، افزود: دمای هوای بی ۲۴ ساعت پیش رو تغییر محسوسی ندارد.

آقایی با اشاره به اینکه سرعت وزش باد در کلان‌شهر اصفهان در ساعات ظهر امروز هفت کیلومتر بر ساعت است، ادامه داد: بیشینه دمای هوای این کلان‌شهر در گرم‌ترین ساعات امروز به ۳۷ درجه سلسیوس بالای صفر و کمینه آن بامداد فردا به ۱۹ درجه سلسیوس بالای صفر می‌رسد.

به گفته وی، خور و بیابانک با بیشینه دمای ۴۰ درجه سلسیوس بالای صفر و بوئین میاندشت با کمینه دمای ۶ درجه سلسیوس بالای صفر به ترتیب گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط استان خواهند بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه محیط زیست

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/همایش «قدس از چشمان آقای نادر»