😴 زمان مناسب تعبیر خواب


زمان تحقق خواب 😴 شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که در چه ساعتی از روز، تعبیر خواب شما دقیق و صحیح می باشد. ما در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی به این موضوع از منظر معبران و زمان پرداخته و به شما تفاوت های تعبیر خواب در زمان های...

زمان تحقق خواب 😴

شاید برای شما نیز این سوال پیش آمده باشد که در چه ساعتی از روز، تعبیر خواب شما دقیق و صحیح می باشد. ما در این مطلب از وبسایت تاروت رنگی به این موضوع از منظر معبران و زمان پرداخته و به شما تفاوت های تعبیر خواب در زمان های مختلف را خاطر نشان می کنیم.

حال برای کسب اطلاعات بیشتر در این موضوع با تاروت رنگی همراه شوید.

امام جعفر صادق (ع)

از امام صادق (ع) روایات زیادی به جا مانده است که حاوی مطالب، اخبار یا سخنان ایشان می‌باشد، ایشان در یکی از روایاتشان فرموده‌اند که اگر هنگام روز خوابی را مشاهده کنید، باید بدانید که خوابتان در فاصله چند روز بعد از رویت، تحقق یافته و نمایان می‌شود ولی اگر شب هنگام خوابی را مشاهده کنید، باید بدانید که خوابتان در فاصله شش ماه یا بیشتر به حقیقت پیوسته و آثارش در زندگی‌تان مشاهده می‌شود، برای مثال خواب حضرت یوسف بعد از ۲۰ سال و خواب پیامبر اسلام (ص) که درباره کشتن امام حسین (ع) بود، بعد از ۴۰ سال تعبیر شد.

در حالت کلی ایشان بر این باورند که خواب روز در صورت موثق بودن، در کمتر از یک هفته و خوابی که در شب رویت شود، در صورتی که صادقه باشد، در مدت زمان طولانی‌تری محقق میشود و فاصله بین دیدن خواب و تحقق آن طولانی‌تر است.

محمد ابن سیرین

ایشان معتقدند که خواب اول شب، چهل سال و خواب نیمه شب، پنج سال و خوابی که هنگام سحر دیده شود، ده روز طول می‌کشد تا تعبیرش محقق شده و آثارش در زندگی‌تان پدید آید.

ابن سیرین بر این باور است که هرچه زمان رویت خواب به روز نزدیک‌تر باشد، تعبیر آن خواب درست تر و موثق تر بوده و پس از گذشت مدت زمانی کمتری تحقق می‌یابد.

۶ عصر تا ۱۰ شب

خوابی که در این ساعات روز مشاهده می‌شود، درست و موثق نبوده و تعبیر ندارد، پژوهشگران طب سنتی بر این باورند که خواب اگر با معده پر انجام شود به طوری که فرد از شدت پرخوری نفخ کرده و شکمش برآمده شده باشد و در معده‌اش احساس سنگینی نماید، باعث بیماری‌هایی مانند توهم، خیال و خواب‌های هولناک می‌شود به همین دلیل خوابی که در این ساعت از روز تا یک سوم از شب مشاهده می‌شود، فاقد هرگونه ارزش‌ و اهمیت بوده و نباید جدی گرفته شود چون تعبیر و تفسیر ندارد.

۱۰ شب تا ۲ بامداد

اگر بیننده خواب پرخوری نکرده باشد، خوابش درست و صحیح بوده و تعبیر دارد، زمان تحقق این خواب به طور دقیق مشخص نبوده و بین یک تا پنجاه سال بعد از رویت خواب است.

۲ بامداد تا ۴:۳۰ صبح

این بازه جزو یک سوم آخر شب است و خوابی که در این بازه زمانی دیده می‌شود، صحیح بوده و تعبیرش از پانزده روز تا دو ماه و حتی ممکن است تا یک سال بعد از دیدن خواب محقق شود و به وقوع بپیوندد.

۴:۳۰ صبح

اگر کسی در سپیده صبح که سفیدی و روشنایی روز هنگام طلوع آفتاب در افق دیده می‌شود، خوابی را مشاهده کند باید بداند که خوابش معتبر بوده و بین یک هفته تا یک ماه بعد از دیدن خواب محقق می‌شود.

۴:۳۰ تا ۶ صبح

خوابی که پس از روشن شدن هوا هنگام صبح مشاهده می‌شود، بین یک روز تا یک هفته بعد از دیدن خواب تعبیر شده و روی زندگیتان تاثیر می‌گذارد.

۶ صبح

خوابی که در این ساعت رویت شود، صحیح بوده و تعبیر دارد، این خواب خیلی سریع تحقق می‌یابد و درست هنگامی که خورشید همان روز طلوع می‌کند، به حقیقت می‌پیوندد.

۷ تا ۸ صبح

خوابی که در این موقع از صبح مشاهده شود، درست بوده و تعبیر دارد، این خواب نهایتاً تا پایان همان روز محقق شده و به وقوع می‌پیوندند به طوری که آثارش بر زندگیتان نمایان شده و زندگی تان را دستخوش تغییر و تحول می‌نماید.

بعد طلوع آفتاب (۶ تا ۱۰ صبح)

اگر در این بازه زمانی خواب دیدید، باید بدانید که خوابتان تعبیر داشته و در همان روز محقق خواهد شد.

۱۰ صبح تا ۳ بعد از ظهر

خوابی که در این بازه از روز مشاهده شود تعبیر داشته و نهایتاً تا دو روز بعد محقق می‌شود، بیننده رویا نشانه‌های خواب را در یکی دو روز آینده مشاهده کرده و از تاثیرات این خواب بر زندگی اش مطلع خواهد شد.

بعد از نماز صبح

این خواب حقیقی بوده و تعبیر دارد، بین یک روز تا یک هفته بعد از دیدن خواب به وقوع پیوسته و نشانه‌هایش را به شما نشان خواهد داد.

در صورت تمایل این مطلب را با دوستان خود به اشتراک بگذارید:
😴 زمان مناسب تعبیر خواب 😴 زمان مناسب تعبیر خواب 😴 زمان مناسب تعبیر خواب 😴 زمان مناسب تعبیر خواب
تلگرام واتس آپ فیس بوک پیامک

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تعبیرخواب

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پادشاه انگلیس مرد!