معرفی ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری بلند مدت


معرفی ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری بلند مدت

اگر به دنبال پیشرفت و سرمایه‌گذاری بلند مدت در حوزه رمزارزها هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

پیدا کردن گزینه مناسب برای سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال کار ساده‌ای نیست. در حال حاضر ارزهای مختلفی برای سرمایه‌گذاری وجود دارد، اما به نظر شما کدام ارز دیجیتال آینده بهتری دارد؟ برای پاسخ دادن به این سوال باید قدرت تحلیل بسیار بالایی داشته باشید و تجربه کافی در حوزه کریپتوکارنسی نیاز است. در این مقاله قصد داریم در رابطه با 5 نوع ارز دیجیتال آینده‌دار صحبت کنیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های متمایز آن‎ها خواهیم داشت. اگر به دنبال پیشرفت و سرمایه‌گذاری بلند مدت در حوزه رمزارزها هستید، مطالعه این مقاله را از دست ندهید.

1- کاردانو؛ مهم‌ترین ارز دیجیتال آینده دار

کاردانو یکی از ارزهای دیجیتال امن است که جزو لیست ارز دیجیتال آینده دار قرار می‌گیرد. کاردانو بر اساس یک شبکه بلاکچین شکل گرفته و با نام «ADA» شناخته می‌شود. از شبکه بلاکچین می‌توان برای انتقال پول، ثبت قراردادهای هوشمند و ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز استفاده کرد. کاردانو رقیب جدی رمزارز اتریوم محسوب می‌شود. پروژه کاردانو از سال 2015 آغاز شده است. طبق گفته تحلیلگران بازار ارزهای دیجیتال، ارز دیجیتال کاردانو در سال 2023 در محدوده قیمتی 1.1 تا 1.56 دلار در گردش خواهد بود. همچنین قیمت این رمزارز در سال 2024 با افزایش اندکی روبه‌رو می‌شود. برای خرید رمز ارز کاردانو می‌توانید از طریق پلتفرم معتبر ایرانی تریتکس اقدام کنید. توجه داشته باشید برای آگاهی از شرایط بازار و انواع تحلیل‌های فاندامنتال و تکنیکال می‌توانید مقاله‌ها و ویدیوهای آموزشی مفیدی را در سایت و شبکه‌های اجتماعی تریتکس مطالعه و مشاهده کنید.

2- دوج کوین؛ ارز دیجیتال با پشتوانه ایلان ماسک

دوج کوین یکی از ارزهای دیجیتال محبوب تریدرها و معامله‌گران است. ارز دیجیتال دوج کوین در سال 2013 آغاز به کار کرد و در ابتدا به‌عنوان یک شوخی وارد دنیای کریپتوکارنسی شد. از زمان ورود دوج کوین به بازار ارز دیجیتال، این رمز ارز دیجیتال دچار تغییرات فراوانی شده است. رمزارز دوج کوین در سال 2020 و 2021 رشد خوبی را تجربه کرده و یکی از پرطرفدارترین ارزهای دیجیتال در جهان محسوب می‌شود.

رمزارز دوج کوین با حمایت آقای ایلان ماسک، مدیر عامل تسلا، رشد و پیشرفت را تجربه کرده و یکی از دلایل رشد بی‌نهایت این ارز دیجیتال همین مورد است. دوج کوین با کلمه DOGE شناخته می‌شود و کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند، این ارز در سال‌های پیش‌رو با رشد بسیار بهتری مواجه خواهد شد. برای سرمایه‌گذاری می‌توانید خرید و فروش تتر، دوج کوین و سایر رمزارزها را انجام دهید و بخشی از سرمایه‌تان را از طریق پلتفرم معتبر ایرانی تریتکس به تتر تبدیل کنید. همچنین دوج کوین را می‌توان ارزانترین ارز دیجیتال آینده دار نیز معرفی کرد.

معرفی ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری بلند مدت

3- سولانا؛ یکی از ارزهای دیجیتال آینده‌دار

برای سرمایه‌گذاری بلند مدت باید از ارزهای دیجیتال امن استفاده کنید؛ ارزهایی که پشتیبانی قوی و قابل اعتمادی دارند. رمزارز سولانا در سال 2017 به‌عنوان یک پلتفرم بلاک چین برای میزبانی و برنامه‌های غیر متمرکز ایجاد شده است. همچنین سولانا را می‌توان در گروه بهترین ارز دیجیتال ارزان قیمت قرار داد. ارز دیجیتال سولانا یک پروژه منبع باز است و ویژگی‌هایی مانند تراکنش و مقیاس پذیری بالا دارد. همچنین سولانا از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و کارمزد تراکنش بسیار پایینی دارد.

نماد رمزارز Solana کلمه SOL است و این توکن از ابتدای فعالیت تا امروز به 12000 درصد سود رسیده است. کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند رمزارز سولانا به قیمت 55.5 دلار خواهد رسید و حداقل مبلغ برای این ارز دیجیتال 21.5 دلار خواهد بود.

4- ارز دیجیتال ریپل؛ یکی از باثبات‌ترین ارزهای دیجیتال

ریپل یک شرکت بزرگ در سانفرانسیسکو آمریکا است که برای بانک‌ها و نهادهای مالی، محصولات مالی غیر متمرکز تولید می‌کند. هدف از ایجاد ریپل، انتقال پول بانکی و بین‌المللی به‌صورت سریع‌ و ارزان‌ است. در حال حاضر شرکت‌ها و بانک‌های بسیاری از ریپل یا XRP استفاده می‌کنند. کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند قیمت ریپل در سال 2025 به حداکثر قیمت 1.53 دلار و حداقل قیمت 1.06 دلار خواهد رسید. البته سال 2022 برای همه ارزها سال ضعیفی بوده، اما طبق برآوردها رمزارز ریپل را می‌توان به عنوان ارز دیجیتال آینده دار در نظر گرفت

5- رمزارز بایننس؛ با پشتیبانی صرافی معتبر ارز دیجیتال بایننس

بایننس کوین ارز دیجیتالی است که در ابتدا برای جذب سرمایه و توسعه صرافی ارز دیجیتال بایننس ایجاد شده، اما به‌مرور زمان روی شبکه بلاکچین قرار گرفته است. در حال حاضر بایننس به‌عنوان یک ارز دیجیتال آینده دار شناخته می‌شود. نماد بایننس در کریپتو کارنسی BNB بوده و این رمزارز در سال 2017 شروع به‌کار کرده است. سقف عرضه اولیه بایننس در حدود 200 میلیون واحد در نظر گرفته شده است. ارزش رمزارز بایننس در طی این سال‌ها بسیار افزایش پیدا کرده و کارشناسان پیش‌بینی کرده‌اند، قیمت بایننس تا سال 2024 تقریبا به 710 دلار برسد. همچنین قیمت این رمزارز طبق گفته کارشناسان در سال 2025 به 1110 دلار خواهد رسید.

معرفی ارزهای دیجیتال آینده دار برای سرمایه گذاری بلند مدت

خرید‌و‌فروش رمزارزهای محبوب و آینده‌دار در بازار معاملاتی معتبر تریتکس

در این مقاله 5 ارز دیجیتال آینده دار را معرفی کردیم و اشاره‌ای به ویژگی‌های شاخص آن‌ها داشتیم. به‌طورکلی برای سرمایه‌گذاری بلند مدت ارز دیجیتال باید به نکاتی مانند حجم معاملات، تحلیل‌های دوره‌ای و قیمت دلار توجه داشته باشید تا بهترین سرمایه‌گذاری را انجام دهید. پیشنهاد می‌کنیم برای خرید ارزهای دیجیتال از طریق پلتفرم معتبر تریتکس اقدام کنید. پلتفرم ارز دیجیتال تریتکس در حال حاضر یکی از پلتفرم‌های معتبر ایرانی بوده که کیف پول اختصاصی و محیط کاربری بسیار ساده و روانی دارد.

سطوح کاربری تریتکس در 5 مرحله تعریف شده و کارمزد در بازار معاملاتی تریتکس بر اساس سطح معاملات شما محاسبه خواهد شد. هر چه بیشتر در این پلتفرم معامله داشته باشید، کارمزد بسیار کمتری پرداخت خواهید کرد. برای مشاهده کلیه خدمات و ارزهای عرضه‌شده در تریتکس به صفحه اصلی این پلتفرم به نشانی 3tex.io مراجعه کنید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


شیمیل ها چه افرادی هستند؟