مردمی بودن از ویژگی‌های اصلی فرمانداران دولت است


مردمی بودن از ویژگی‌های اصلی فرمانداران دولت است

وزیر کشور با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی‌های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و گفت: این ویژگی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران است.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد وحیدی وزیر کشور در نشست استانداران سراسر کشور که روز دوشنبه (۲۰ شهریور ۱۴۰۲) با دستورکارهای متعدد در سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار شد، از استانداران برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین حسینی تقدیر کرد.

بر اساس این گزارش، وزیر کشور در این نشست از استانداران به ویژه در استان‌هایی که مستقیماً مشغول فعالیت اربعینی بودند که شامل استان‌های کرمانشاه، ایلام، خوزستان، آذربایجان غربی و سیستان و بلوچستان بود و به زائران حسینی (ع) خدمت رسانی کردند، تشکر کرد.

نشست ۶ ساعته استانداران سراسر کشور با وزیر با بررسی و تبادل نظر در موضوعاتی چون ساماندهی اتباع بیگانه، انتخابات و آسیب‌های اجتماعی برگزار شد.

وزیر کشور در این نشست با اشاره به ضرورت حضور فرمانداران در صحنه اجتماعی، «مردمی و در کنار مردم بودن» را از ویژگی‌های اصلی فرمانداران دولت سیزدهم دانست و تاکید کرد: این ویژگی یکی از ملاک‌های ارزیابی فرمانداران در دولت سیزدهم خواهد بود.

امضای تفاهم نامه با بنیاد ایران شناسی

در این نشست همچنین تفاهم نامه‌ای بین وزارت کشور و بنیاد ایران‌شناسی به امضا رسید.

هدف از این تفاهم نامه که به امضای دکتر «احمد وحیدی» وزیر کشور و «محمدحسین رجبی دوانی» رئیس بنیاد ایران شناسی رسید، هماهنگی بیشتر با استانداران برای فعال کردن ظرفیت‌های استانی به منظور ایجاد شعب استانی ایران شناسی است.

وزیر کشور همچنین، استانداران را به همکاری با این بنیاد برای ایجاد دفاتر ایران شناسی مکلف کرد.

رجبی دوانی رئیس بنیاد ایران شناسی در این نشست به تشریح اهداف و برنامه‌های این بنیاد و تفاهم نامه مربوط پرداخت و خواستار کمک استانداران برای تقویت ایران شناسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ رونماییِ چین از اولین ربات انسان‌نمای تمام‌الکتریکی