امروز قیمت بیت کوین باز هم کاهش یافت


امروز قیمت بیت کوین باز هم کاهش یافت

در معاملات ساعات گذشته بازار ارزهای مجازی، قیمت بیت کوین 0.7 درصد کاهش یافت و به 25 هزار و 601 دلار رسید. البته به‌طور کلی امروز بازار ارزهای مجازی منفی بود و کل ارزهای مطرح بازار کاهش قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تجربه کردند.

امروز قیمت بیت کوین باز هم کاهش یافت

به گزارش راهبرد معاصر؛ با کاهش امروز قیمت بیت کوین، ارزش کل بازار جهانی این ارز مجازی هم به زیر 500 میلیارد دلار رسید و هم اکنون روی رقم 498 میلیارد دلار بسته شده است.

در 24 ساعت گذشته همچنین 380 هزار بیت کوین به ارزش 9.7 میلیارد دلار در بازار جهانی جابجا شده و تعداد کل بیت‌کوین‌های جهان هم از 19 میلیون و 482 هزار واحد عبور کرده است.

در معاملات امروز اتریوم 2.3 درصد منفی شد و به قیمت 1586 دلار رسید. ریپل بیشترین افت قیمت را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در معاملات امروز در میان ارزهای مطرح بازار داشت به‌گونه‌ای که 6 درصد منفی شد و به قیمت 46 سنت رسید.

قیمت کاردانو هم حدود 3 درصد پایین آمد و 24 سنت در هر واحد خرید و فروش می‌شود. ارز دوج کوین 2.6 درصد و سولانو هم 3.8 درصد از ارزش خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در معاملات امروز از دست دادند و به ترتیب 0.06 و 17.6 دلار در بازار خرید و فروش می‌شوند.

به‌طور کلی طی ساعات اخیر ارزش کل بازار جهانی ارزهای مجازی 1.3 درصد پایین آمده و به 1.02 تریلیون دلار رسیده است. در این بازار همچنین 24 میلیارد دلار پول جابه‌جا شده که نسبت به روز گذشته حدود 60 درصد رشد کرده است./فارس


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز


معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان