با وضو وارد رادیو اربعین می‌شوم/ اجرای دلی یک برنامه صبحگاهی


با وضو وارد رادیو اربعین می‌شوم/ اجرای دلی یک برنامه صبحگاهی

فاطمه امجدیان مجری تلویزیون درباره حضورش در استودیو پخش رادیو اربعین و اجرای برنامه صبحگاهی رادیو اربعین، توضیحاتی ارائه داد.

فاطمه امجدیان مجری جوان که بیشتر در برنامه های شبکه امید دیده شده است درباره حضورش در استودیو پخش رادیو اربعین و اجرای برنامه صبحگاهی به خبرنگار مهر گفت: سال گذشته، وقتی بچه ها از حال و هوای رادیو اربعین صحبت می کردند، خیلی مشتاق به حضور در رادیو اربعین شدم. دنبال این هم نبودم که از کسی بخواهم و به نظرم اگر قسمت می شد در رادیو اربعین باشم خودش درست می شد.

وی اضافه کرد: امسال هم نمی دانم چطور وارد رادیو اربعین شدم؟ و چطور برایم اتفاق افتاد؟ فقط می توانم بگویم خدا را شکر که اتفاق افتاد. این روزها که در برنامه صبحگاهی رادیو اربعین اجرا داشتم و از ساعت ۶ تا ۱۰ صبح روی آنتن می رفتم به همکارانم می گفتم همه توان و انرژی را که باید در طول روز داشته باشم از همین برنامه صبحگاهی می گیرم.

این مجری در پاسخ به اینکه چقدر محتوای اجرایش مرتبط با نویسنده برنامه است و چقدر به صورت بداهه پیش می رود، توضیح داد: در برنامه صبحگاهی نویسنده نداریم و بحث های محتوایی آن بر عهده خودم است. جملاتی که گفته می شود، اشعار و ابیات و دکلمه ها و حرف های دلی که اجرا می کنم همه را خودم گردآوری و نویسندگی می کنم.

امجدیان با اشاره به جزئیات این اجرای دلی در رادیو اربعین عنوان کرد: قبل از اینکه وارد استودیو شوم، زیارت عاشورا می خوانم، با وضو وارد استودیو می شوم و فکر می کنم برکتی که در همه روزهای اجرا به زندگی من اضافه شده قابل وصف نیست. توان مضاعفی نسبت به همه کارها به من داده می شود. صبحی که با سلام به امام حسین(ع) آغاز شود، حال دیگری دارد.

برنامه صبحگاهی رادیو اربعین از ساعت ۶ تا ۸ صبح از کربلای معلی موج FM فرکانس ۹۰.۹، نجف اشرف موج FM فرکانس ۹۰.۵، و تهران موج FM فرکانس ۹۵.۵ از رادیو اربعین شنیده می شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا