اتریوم تا چه زمانی قابل استخراج است؟


اتریوم تا چه زمانی قابل استخراج است؟

اتریوم یک ارز دیجیتال و شبکه‌ای غیرمتمرکز است که در بستر بلاک‌چین فعالیت می‌کند. این شبکه سه هدف و کاربرد اصلی دارد: ایجاد پول دیجیتال غیرمتمرکز؛ تسهیل پرداخت‌های جهانی و ساخت و اجرای برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز. اتریوم با واحد اختصاری ETH...

اتریوم یک ارز دیجیتال و شبکه‌ای غیرمتمرکز است که در بستر بلاک‌چین فعالیت می‌کند. این شبکه سه هدف و کاربرد اصلی دارد: ایجاد پول دیجیتال غیرمتمرکز؛ تسهیل پرداخت‌های جهانی و ساخت و اجرای برنامه‌های کاربردی غیرمتمرکز. اتریوم با واحد اختصاری ETH شناخته می‌شود و Ether نام ارز دیجیتال بومی آن است.

Ethereum دارای قابلیت قراردادهای هوشمند است که به برنامه‌های غیرمتمرکز یا dApps اجازه می‌دهد تا در صورت فراهم شدن مجموعه‌های گیرنده و فرستنده در شرایطی مشخص، به‌صورت خودکار اجرا شوند. این شبکه شامل dApps برای اجرای بازی‌ها، امور مالی غیرمتمرکز یا DeFi و غیره است. ارز دیجیتال اتریوم با ارزش بازار ۳۱۰ میلیارد دلاری در اواخر ژانویهٔ ۲۰۲۲، پس از بیت کوین به‌عنوان باارزش‌ترین ارز موجود در جهان شناخته شده‌است. در این مطلب درمورد خرید اتریوم و استخراج آن و نکاتی دربارهٔ زمان اعتبار استخراج صحبت می‌کنیم. برای کسب اطلاعات تکمیلی، در ادامه همراه ما باشید.

راهنمای نحوهٔ استخراج اتریوم

استخراج اتریوم یک فرایند پیچیده است که نیازمند تجهیزات خاصی مانند دستگاه‌های ماینر و کارت‌های گرافیک است. درعین‌حال برای خرید اتریوم و سرمایه‌گذاری بر روی این ارز دیجیتال، فرایند استخراج ضروری به نظر می‌رسد.

برای استخراج ETH ابتدا باید یک کیف‌پول اتریوم دریافت کنید تا بتوانید اتریوم استخراج‌شده را در آن ذخیره کنید. در مرحلهٔ بعد، باید از دستگاه‌های ماینر و با کارت‌های گرافیک مناسب استفاده کنید. در انتخاب تجهیزات باید به مصرف برق، هش ریت و قیمت اتریوم توجه داشته باشید. ازاین‌رو بهتر است از نرم‌افزارهایی برای تحلیل اتریوم استفاده کنید. نرم‌افزارهای مختلفی برای ماینینگ اتریوم وجود دارند که باید یکی از آن‌ها را نصب‌کرده و به استفادهٔ بهینه از آن بپردازید.

مرحلهٔ بعد پیکربندی اتریوم است. به این منظور که آدرس کیف‌پول خود را وارد می‌کنید تا اتریوم استخراج‌شده به آن وارد شود. پس از پیکربندی نرم‌افزار ماینینگ باتوجه‌به هش ریت و سختی شبکه، استخراج اتریوم را آغاز کنید. شما به‌عنوان ماینر بعد از استخراج ETH، پاداشی شامل اتریوم استخراج‌شده و هزینهٔ تراکنش‌هایی که در شبکه انجام داده‌اید می‌گیرید. بعد از دریافت Ethereum می‌توانید به عملیاتی مانند خرید Ethereum، فروش و مبادلهٔ آن بپردازید.

راهنمای خرید اتریوم

برای خرید Ethereum، می‌توانید از روش‌های مختلفی استفاده کنید. بهترین راه برای شما می‌تواند انتخاب یک صرافی معتبر باشد، برای این منظور صرافی‌های مختلفی وجود دارند. بعد از انتخاب صرافی، با استفاده از اطلاعات شخصی خود در آن ثبت‌نام کنید و منتطر نهایی‌شدن جریان تأیید هویتتان توسط این مجموعه باشید. شما می‌توانید برای خرید اتریوم، از کارت‌های بانکی یا مبادلهٔ دیگر ارزهای دیجیتال نیز بهره ببرید.

بهتر است با استفاده از ابزارهای مناسب، به تحلیل اتریوم پرداخته و سپس با اطلاع از قیمت اتریوم، برای خرید آن اقدامات نهایی را انجام دهید. یک کیف‌پول امن برای خود ایجاد کنید و به‌منظور مدیریت سرمایه، رمزارزهای خریداری‌شده را به آن انتقال دهید.

زمان مناسب برای استخراج اتریوم

در زمان گذشته و بعد از پیشرفت چشمگیر بازارهای مالی دیجیتال، استخراج اتریوم به‌عنوان یکی از بهترین‌ راه‌های کسب درآمد از این حوزه به‌شمار می‌رفت. اما بعد از تغییرات ساختاری‌ که شبکهٔ ETH شاهد آن بود و می‌توان ازجمله آن‌ها به الگوریتم اثبات سهام نیز اشاره داشت، انتظار می‌رود آیندهٔ استخراج اتریوم دستخوش تغییراتی شگرف شود.

باوجوداین می‌توان گفت با تکامل مرج اتریوم و روی کار آمدن پلتفرم‌هایی که به کاربران اجازه می‌دهند برای خرید اتریوم از دیگر ارزهای دیجیتال به‌راحتی استفاده کنند، استخراج اتریوم به‌نوعی منسوخ‌شده به حساب آید. با مطالعهٔ آخرین تغییرات در این بازار و تحلیل این رمزارز، درمی‌یابیم که بعد از آپدیت مرج، استخراج اتریوم به الگوریتم اثبات سهام (PoS) منتقل خواهد شد. بنابراین استخراج Ethereum تا پایان سال ۲۰۲۲ یا اوایل سال ۲۰۲۳ ادامه خواهد داشت.

اتریوم تا چه زمانی قابل استخراج است؟

آیندهٔ استخراج و خرید اتریوم

معاملات اتریوم به دلیل انجام قراردادهای هوشمند، فوق‌العاده سریع‌تر و راحت‌تر از بیت کوین انجام می‌شود. قرارداد هوشمند معامله‌ها را به‌صورت کاملاً تضمینی و بدون حضور شخص ثالث انجام می‌دهد. با توجه به تحلیل اتریوم در بلندمدت، انتظار می‌رود که اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر، آیندهٔ درخشانی را پیش‌ِرو داشته باشد. همچنین برخی از تحلیل‌گران این حوزه، معتقدند که استخراج اتریوم پس از مرج اتریوم ۲ ادامه خواهد داشت. درنتیجه خرید اتریوم می‌تواند یک روش کارآمد برای سرمایه‌گذاری به حساب آید.

سرمایه‌گذاری با خرید اتریوم

سرمایه‌گذاری در اتریوم می‌تواند به‌عنوان یک روش مطمئن برای حفظ ارزش دارایی به‌شمار آید. باتوجه‌به این‌که اتریوم به‌عنوان یک پلتفرم غیرمتمرکز قادر به اجرای قراردادهای هوشمند است، قراردادهای هوشمند می‌توانند به‌عنوان یکی از ویژگی‌های کلیدی این رمزارز در سرمایه‌گذاری و خرید آن مطرح شوند. همچنین اتریوم به‌عنوان دومین ارز دیجیتال برتر، بهترین گزینه برای سرمایه‌گذاری در بازارهای مالی دیجیتال به‌شمار می‌آید.

برای سرمایه‌گذاری در اتریوم، ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کرده و سپس با خرید Ethereum، به سرمایه‌گذاری در این ارز دیجیتال بپردازید. یکی از مهم‌ترین نکات برای سرمایه‌گذاری در این بازار نیز عبارت‌‌اند از: بررسی و پیش‌بینی قیمت اتریوم با استفاده از ابزارهای تحلیلی. اما برای سرمایه‌گذاری در اتریوم، روش‌های مختلفی وجود دارد که به شرح زیر هستند:

  1. خرید اتریوم: این روش ساده‌ترین روش سرمایه‌گذاری در اتریوم است. برای خرید ETH، می‌توانید از صرافی‌های ارز دیجیتال استفاده کرده و پس از خرید، اتریوم را در کیف‌پول دیجیتال خود نگه‌داری کنید.
  2. استیکینگ اتریوم: استیکینگ به معنای نگه‌داری اتریوم در یک کیف‌پول دیجیتال برای مدت‌زمانی مشخص است که به شما اجازه می‌دهد به‌عنوان یک واحد شبکه در فرایند تأیید تراکنش‌های شبکه شرکت کنید و درنتیجه پاداش بگیرید.
  3. سرمایه‌گذاری در قراردادهای هوشمند: قراردادهای هوشمند یکی از ویژگی‌های کلیدی Ethereum هستند که به شما این امکان را می‌دهند تا در پروژه‌های مختلفی که براساس این قراردادها ساخته شده‌اند، سرمایه‌گذاری داشته باشید.

به‌طورکلی، سرمایه‌گذاری در اتریوم به دلیل ویژگی‌های آن، مانند قراردادهای هوشمند و استفاده از بلاک‌چین، می‌تواند به‌عنوان یک سرمایه‌گذاری مطمئن در نظر گرفته شود.

اتریوم تا چه زمانی قابل استخراج است؟

مروری بر استخراج و خرید اتریوم

در این مطلب به بررسی برخی از مهم‌ترین نکات مربوط به استخراج و خرید و سرمایه‌گذاری بر اتریوم پرداختیم. همان طور که در مقاله "ادغام اتریوم چیست و چرا اهمیت دارد؟" گفته شده است نیز ادغام اتریوم یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین رویدادها در تاریخ بلاکچین و ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید. این ادغام عملا اتریوم را از یک زنجیره بلوکی مبتنی بر اثبات کار به یک زنجیره بلوکی مبتنی بر اثبات سهام تغییر می‌دهد. این امر باعث کاهش ۹۹٫۹۵ درصدی مصرف انرژی شبکه اتریوم خواهد شد که یکی از مزایای بسیار مهم آن است. همچنین ادغام باعث افزایش امنیت، تمرکززدایی و مقیاس‌پذیری شبکه خواهد شد. بهتر است بدانید اگر به‌عنوان یک معامله‌گر در بازار Ethereum به‌دنبال سرمایه‌گذاری هستید، باید به استخراج این رمزارز به‌عنوان یک اتود منسوخ‌شده که زمان آن در حال اتمام است نگاه کنید. در این راستا می‌توانید از خرید، استیکینگ و سرمایه‌گذاری بر روی قراردادهای هوشمند بهره‌مند شوید.

سلب مسئولیت: مطالب منتشرشده در دسته رپورتاژ آگهی توسط شرکت‌های ثالث تهیه شده و جنبه تبلیغاتی یا بیانیه خبری دارند. این مطالب صرفاً بازنشر شده و شهرسخت‌افزار مسئولیتی در قبال صحت محتوای آن ندارد.




عکس نوشته و متن روز جهانی دوقلوها | 25 عکس نوشته و پیامک تبریک روز جهانی دوقلوها