محمدرضا گلزار و آیسان طلاق گرفتند؟ + عکس


اخیرا عکسی از محمدرضا گلزار در دبی منتشر شد که در کنار خانم دیگری قرار دارد.

به گزارش راهبرد معاصر؛ اخیرا عکسی از گلزار در کنار زن دیگری در فضای مجازی منتشر شد که گفته می‌شود نامزد جدید آقای بازیگر است، این در حالی است که همچنان چندی از ازدواج او با آیسان آقاخانی نمی‌گذرد و حاشیه‌های جدایی نیز گریبان این بازیگر را گرفته است، اما همچنان واکنشی به آن نشان نداده است.

این عکس پرحاشیه، جنجال بسیاری را در فضای مجازی ایجاد کرد، اما واقعیت دیگری نیز می‌تواند داشته باشد. با کمی دقت در آن متوجه می‌شوید که سر رضا گلزار روی بدن فرد دیگری ویرایش شده است و همین موضوع باعث شد تا بسیاری از افراد بر خبر جدایی او صحه بگزارند و ازدواج او را نیز باور کنند. اما این خبر صحت ندارد!

یکی از اخباری که این روز‌ها بر سر زبان افتاده است ازدواج محمدرضا گلزار است. فیلمی از محمدرضا گلزار در کنار خانمی جوان با لباس سفید منتشر و به سرعت وایرال شد که خبر از عقد این هنرمند می‌داد. تا خود محمدرضا گلزار با انتشار کلیپی از عقد خود خبر ازدواجش با آیسان آقاخانی داد. تمام شایعات ازدواج با انتشار فیلم عروسی آقای بازیگر به حقیقت پیوست و پس از آن نیز فیلم‌های سفر به دبی به عنوان ماه عسل این ۲ زوج در فضای مجازی منتشر شد.

محمدرضا گلزار و آیسان طلاق گرفتند؟ + عکس

اخیرا نیز امین فردین در استوری اینستاگرامی خود ادعا کرد که گلزار و آیسان آقاخانی هنوز یک سال از ازدواجشان نگذشته که در حال جدا شدند هستند. این حرف بسیاری از مردم را شوکه کرده است. ناگفته نماند که واکنش خاصی نیز از طرف آقای بازیگر نسبت به این ماجرا منتشر نشده است. / روزنو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شباهت حیرت انگیز چهر آزاده صمدی به دنیز دایی ! + عکس های باورنکردنی