لندو نوریس: مکلارن قدرتمندترین ترکیب رانندگان را دارد


فرمول یک ایران – لندو نوریس معتقد است که همتیمی استرالیایی وی یعنی اسکار پیاستری “فراتر از انتظارها” رانندگی کرده است و همین باعث شده که مکلارن برای ادامه همکاری با او و عقد قراردادی جدید اقدام کند. پیش از ورود به آخر هفته ژاپن، مک لارن اعلام کرد...

فرمول یک ایران – لندو نوریس معتقد است که همتیمی استرالیایی وی یعنی اسکار پیاستری “فراتر از انتظارها” رانندگی کرده است و همین باعث شده که مکلارن برای ادامه همکاری با او و عقد قراردادی جدید اقدام کند.

پیش از ورود به آخر هفته ژاپن، مک لارن اعلام کرد که با اسکار پیاستری قرارداد جدیدی امضا کرده است که حداقل تا پایان فصل 2026 یعنی یک سال بیشتر از توافق فعلی نوریس، او در این تیم ماندگار خواهد بود.

نوریس با بیان دیدگاه خود در مورد قرارداد جدید پیاستری گفت:

“ابتدا به او تبریک می گویم. من فکر می کنم هر قراردادی که به شما اجازه می دهد مدت بیشتری در فرمول یک بمانید، چیز بزرگی است.

او کار خودش و هر کاری را که لازم بوده انجام داده است. معتقدم آنچه که او در این فصل توانسته به دست آورد، بیش از از انتظارات بیشتر مردم بوده است.

اسکار خیلی به من فشار آورد و این چیز خوبی نیست یا چیزی که می خواهم نیست. اما او کارش را به بهترین شکل انجام داده است، بنابراین به او تبریک می‌گویم که چند سال دیگر در این مسابقات حضور دارد.

نیم فصل خوبی داشتیم و پیشرفت زیادی را ایجاد کردیم. معتقدم که او بخشی از این پیشرفت باشد و امیدوارم در سال آینده، 2025 و 2026، برای خودش هم که شده این کار را ادامه دهد.”

با توصیف نوریس ترکیب رانندگان مکلارن به عنوان “قدرتمندترین” ترکیب رانندگان در پیست است. آیا با این گفته موافق هستید؟

این نوشته را به اشتراک بگذارید

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال روزانه چهارشنبه 19 اردیبهشت 1403