برای نوسان گیری کدام ارز دیجیتال مناسب است؟


برای نوسان گیری کدام ارز دیجیتال مناسب است؟

نوسان گیری یا همان (Swing Trading) یکی از رایج‌ترین استراتژی‌های معاملاتی است که فعالان بازار ارز دیجیتال، به آن رو می‌آورند.

نوسان گیری یا همان (Swing Trading) یکی از رایج‌ترین استراتژی‌های معاملاتی است که فعالان بازار ارز دیجیتال، به آن رو می‌آورند. در این روش، تریدرها با استفاده از نوسانات قیمت در بازه‌های زمانی کوتاه‌مدت، به سود می‌رسند؛ بااین‌حال، همه ارزهای دیجیتال برای نوسان‌گیری مناسب نیستند. در ادامه این مطلب قصد داریم بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری را به شما معرفی کنیم.

برای این منظور، ابتدا ویژگی‌هایی که یک ارز دیجیتال برای نوسان گیری باید داشته باشد را توضیح می‌دهیم؛ در ادامه نیز ۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری را معرفی خواهیم کرد. با توضیحاتی که در ادامه مطرح می‌کنیم در بهترین زمان نوسان گیری ارز دیجیتال می‌توانید در کوتاه‌ترین زمان ممکن به بیشترین سودها برسید.

ویژگی‌های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

زمانی که قصد انجام معاملات در یک صرافی ارز دیجیتال را داشته باشید، با ارزهای بی‌شماری روبه‌رو می‌شوید. مسلما همه این ارزها برای نوسان‌گیری مناسب نیستند. برای این که بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری را راحت‌تر تشخیص دهید، در ادامه چند مورد از ویژگی‌های ارزهای دیجیتال مناسب نوسان‌گیری را بررسی خواهیم کرد.

  • نقدشوندگی بالا: یکی از مهم‌ترین ویژگی‌هایی که بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری باید داشته باشد، نقدشوندگی بالای آن است. در واقع ارز دیجیتالی که به‌راحتی قابل خرید و فروش باشد، نقدشوندگی بالایی دارد. اگر قصد کسب سود با استراتژی نوسان گیری را دارید، باید به دنبال ارزهایی باشید که برای خرید و فروش آن‌ها مشکلی نداشته باشید.
  • نوسان قیمت مطلوب: یکی دیگر از ویژگی‌های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری و بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه، داشتن نوسان قیمت است؛ البته پرنوسان ترین ارزهای دیجیتال برای ترید با استراتژی نوسان گیری، چندان قابل‌اعتماد نیستند و ریسک از دست رفتن سرمایه را به همراه دارند. اگر ارزی نوسان قیمتی مطلوبی داشته باشد و قیمت آن به‌طورمکرر تغییر کند، این فرصت را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد که از تغییرات قیمت سود ببرند.
  • حجم معاملات بالا: پیش از انتخاب ارز دیجیتال برای نوسان گیری، باید به حجم معاملات آن دقت کنید. هر چقدر حجم معاملات یک ارز بیشتر باشد، قدرت نقدشوندگی آن بیشتر می‌شود و در نتیجه، ارز دیجیتال مناسبی برای نوسان‌گیری خواهد بود.

علاوه‌بر این موارد، در انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری حتما به این نکته توجه داشته باشید که آن ارز در صرافی‌های بسیاری عرضه شود. پشتیبانی صرافی‌های مختلف از یک ارز دیجیتال، فرصت خرید و فروش بسیاری را در اختیار تریدرها قرار می‌دهد.

برای نوسان گیری کدام ارز دیجیتال مناسب است؟

معرفی ۵ مورد از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری

اکنون که با ویژگی‌های بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری آشنا شدید، چند نمونه از بهترین ارزهای دیجیتال برای سویینگ ترید را به شما معرفی می‌کنیم.

1.تتر؛ بهترین استیبل کوین برای نوسان گیری

تتر یکی از معروف‌ترین استیبل کوین‌ها یا ارزهای دیجیتال ثابت محسوب می‌شود. در اصل قیمت تتر همیشه ثابت و برابر با ۱ دلار آمریکا است؛ این موضوع برای کشورهایی مانند ایران که ارزش پول رسمی آن‌ها کمتر از دلار است، فرصت‌های سرمایه‌گذاری مناسبی را فراهم می‌کند.

در واقع تریدرها می‌توانند با در نظر داشتن نوسانات قیمتی دلار و نوسان گیری تتر، در فرصت مناسب دارایی خود را روی این استیبل کوین سرمایه‌گذاری کنند؛ در ادامه با نوسانات قیمتی دلار، سرمایه آن‌ها به ریال چندین برابر می‌شود و به سودهای کلان از خرید تتر خواهند رسید.

2.اتریوم؛ نوسان گیری و کسب سود با اطمینان خاطر

یکی دیگر از بهترین ارزهای دیجیتال برای نوسان گیری، اتریوم است. اتریوم در رتبه دوم بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته و قدرت نقدشوندگی بالایی دارد. علاوه‌بر این، اتریوم نوسانات قیمتی بسیاری را تجربه می‌کند که این موضوع آن را به بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری تبدیل کرده است.

البته باتوجه‌به کارمزد بالای شبکه اتریوم، این ارز برای معاملات روزانه انتخاب خوبی نیست؛ بااین‌حال برای کسب سود بلندمدت انتخاب خوبی محسوب می‌شود. برای کسب سود از بهترین ارز دیجیتال برای سود روزانه باید قیمت لحظه ای ارزهای دیجیتال را در نظر داشته باشید و در زمانی که قیمت به اوج می‌رسد، سرمایه خود را بفروشید.

برای نوسان گیری کدام ارز دیجیتال مناسب است؟

3.سولانا؛ رمزارزی با پتانسیل رشد بالا در رقابت با اتریوم

سولانا یک پلتفرم بلاک‌چین است که برای توسعه برنامه‌های غیرمتمرکز از آن استفاده می‌شود. سولانا به عنوان رقیب اتریوم، پتانسیل رشد بسیار بالایی دارد. همچنین، در سال ۲۰۲۱ رشد بی‌نظیری را تجربه کرد. به دلیل قدرت نقدشوندگی بالا و نوسانات قیمتی مطلوب، سولانا در لیست بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری قرار می‌گیرد. با خرید این سود و فروش آن در زمان مناسب، به سودهای مطلوبی خواهید رسید.

4.شیبا اینو؛ بهترین شت کوین برای نوسان گیری

اگر به دنبال بهترین شت کوین برای نوسان گیری هستید، باید ارز شیبا اینو را به شما معرفی کنیم. این شت کوین نسبت به سایر شت کوین‌ها از شرایطی پایدارتر برخوردار بوده و در میان ۱۰ رمزارز برتر از نظر میزان ارزش قرار گرفته است. پیش از نوسان گیری با شیبا به این نکته توجه داشته باشید که این ارز، نوسانات قیمتی بسیاری را تابه‌امروز پشت سر گذاشته است؛ این موضوع ریسک از دست رفتن سرمایه را به همراه دارد؛ بنابراین با آگاهی سرمایه خود را برای خرید و فروش این ارز دیجیتال خرج کنید.

5.بایننس کوین؛ قابل‌اعتمادترین و بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری

یکی دیگر از موارد در لیست بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، بایننس کوین است. بایننس کوین از طرف صرافی معتبر و شناخته‌شده بایننس پشتیبانی می‌شود و به واسطه همین پشتیبانی، از جایگاه خوب با حجم معاملات بالا برخوردار است. در واقع بایننس یک ارز دیجیتال بسیار امن و مطمئن محسوب می‌شود که برای نوسان گیری می‌توانید روی آن سرمایه‌گذاری کنید.

کسب سود با نوسان گیری ارزهای دیجیتال در صرافی اکس اونیکس

برای انتخاب بهترین ارز دیجیتال برای نوسان گیری، باید دائما قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال را زیر نظر داشته باشید؛ همچنین با به‌کارگیری روش‌های تحلیلی، بازار ارزهای دیجیتال را به‌درستی تحلیل کنید تا سرمایه خود را از دست ندهید. در واقع کسب سود از بازار ارزهای دیجیتال یک روش سریع و کوتاه‌مدت است و باید با شناخت کافی از بازار برای این کار اقدام کنید.

برای بررسی قیمت لحظه‌ای ارزهای دیجیتال به سایت صرافی آنلاین اکس اونیکس به نشانی exonyx.org سر بزنید. در این صرافی معتبر امکان خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال فراهم شده است و با مطالعه مطالب مفید این سایت، به‌راحتی می‌توانید بازار را تحلیل کنید؛ در ادامه در بهترین زمان نوسان گیری ارز دیجیتال با انتخاب بهترین ارز دیجیتال، به سودهای کلان خواهید رسید.


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید


درمان تبخال تناسلی: 12 درمان خانگی تبخال تناسلی زنان و مردان