هواپز یا ایرفرایرها سرطان‌زا هستند؟ + لیست قیمت انواع هواپز


 هواپز یا ایرفرایرها سرطان‌زا هستند؟ + لیست قیمت انواع هواپز

در این مطلب به بررسی قیمت انواع ایر فرایر می پردازیم.

اقتصاد آنلاین - فائزه امین پویا؛ یکی از تردیدهایی که در رابطه با دستگاه هواپز وجود دارد احتمال سرطان‌زا بودن آن است. این موضوع باعث دلسرد شدن طرفداران این دستگاه می‌شود و آن‌ها را از خرید منصرف می‌کند. در واقع هواپز یک وسیله منحصر‌به فرد است که برای گرم کردن محیط داخلی دستگاه از المنت‌های هالوژنی استفاده می‌کند. این المنت‌ها حاوی اشعه مادون قرمز هستند. این اشعه‌ها به محیط دستگاه ساطع می‌شود تا گرمای مورد نیاز برای پخت غذاها را فراهم کند.

اگر این اشعه به بیرون از دستگاه ساطع شود و به پوست بدن برخورد کند باعث بروز مشکلات متعدد می‌شود؛ اما خوشبختانه مهندسان و طراحان هواپز این دستگاه را به گونه‌ای طراحی کرده‌اند که هیچ اشعه‌ای به بیرون ساطع نمی‌شود؛ بنابراین نیاز نیست نگران سرطان‌زا بودن هواپز باشید. پس اگر جزو طرفداران هواپز هستید با خیال راحت می‌توانید نسبت به خرید آن اقدام کنید.

در بازار لوازم خانگی قیمت هواپز یا ایرفرای نینجا مبلغ ۵,۸۲۰,۰۰۰ تومان است این در حالیست که قیمت هواپز تفال مبلغ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰ تومان اعلام شده است.

جهت اطلاع از جدیدترین قیمت لوازم خانگی و آگاهی از نرخ‌ها در بازار لوازم خانگی ایرانی و خارجی روزانه به سرویس "لوازم خانگی" در پایگاه خبری اقتصاد آنلاین مراجعه نمایید.

*اقتصاد آنلاین دخل و تصرفی در قیمت‌ها ندارد و قیمت‌های درج شده مربوط به سایت‌های فروش اینترنتی است.

قیمت انواع هواپز
برند مدل قیمت / تومان
نینجا AF۱۶۰ ۵,۸۲۰,۰۰۰
شیائومی MAF۰۲ ۳,۷۹۰,۰۰۰
رمانتیک هوم KP۷۰ ۱,۳۷۰,۰۰۰
تفال ۵۰۱۸ ۲۴,۵۰۰,۰۰۰
آریته ۴۶۲۳ ۱۶,۵۰۰,۰۰۰
بیم AFT۱۰۰۱ ۶,۵۳۰,۰۰۰

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم بلند شدن ناگهانی عروس ایرانی از سر سفره عقد ! / بله نگفت زد زیر میز یا ... !