همیلتون خواهان بهترین مرسدس برای رسیدن به ردبول


لوئیس همیلتون می‌گوید مرسدس اگر بخواهد سال آینده فاصله خود را با ردبول کم کند، به شش ماه توسعه قوی روی خودروی خود نیاز دارد. پس از یک آخر هفته ناامیدکننده در ژاپن، مرسدس چهارمین تیم بود که با ردبول فاصله‌ی زیادی داشت. همیلتون نیز به سختی بر مرسدس...

لوئیس همیلتون می‌گوید مرسدس اگر بخواهد سال آینده فاصله خود را با ردبول کم کند، به شش ماه توسعه قوی روی خودروی خود نیاز دارد.

پس از یک آخر هفته ناامیدکننده در ژاپن، مرسدس چهارمین تیم بود که با ردبول فاصله‌ی زیادی داشت. همیلتون نیز به سختی بر مرسدس فشار می‌آورد تا رویکرد مفهومی خودرو را کاملاً اصلاح کند و توسعه سریعتری را پیش بگیرد.

لوئیس همیلتون گفت:

من نمی دانم ماشین سال آینده در چه جایگاهی خواهد بود، اما ما خیلی دور هستیم.

ما باید امیدوار باشیم که شش ماه آینده بزرگترین شش ماه توسعه ای باشد که تا به حال داشته ایم تا این فاصله را نزدیک کنیم.

راننده مرسدس همچنین درباره پیشرفت مکلارن افزود:

شواهدی در مک لارن وجود دارد که ما نمی توانیم چشم خود را بر آن ببندیم. باید ببینیم آنها چه کاری انجام داده اند و به آن سمت برویم.

اما من واقعاً معتقدم که تیمم می تواند این کار را انجام دهد و ما همیشه در توسعه ماشین عالی بوده ایم. با وضعیت حال حاضر ماشین، فقط افزودن نیروی رو به پایین (داونفورس) کارساز نیست، فقط باعث می شود که بیشتر پرش (پورپویزینگ) کند.

از نظر احساسی، ماشین دقیقاً همان حسی را دارد که سال گذشته بود. امیدوارم با تغییر در فلسفه، به جایی که تیم لیاقتش را دارد بازگردیم، زیرا این تیم قهرمان جهان است، ما هنوز یک تیم شگفت‌انگیز هستیم.

من به همه ایمان دارم، اما تصمیماتی که در این دوره از زمان گرفته می‌شوند برای مسیر ما حیاتی هستند.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی