آمریکا و آذربایجان به دنبال پسر فردین


آمریکا و آذربایجان به دنبال پسر فردین

فردین معصومی، پیشکسوت کشتی ایران و دارنده مدال‌های نقره و برنز جهان، از پیشنهاد رسمی آمریکا و آذربایجان برای به خدمت گرفتن فرزندش خبر داد و گفت: قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه رسمی آذربایجان به دستمان برسد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، فردین معصومی، در این باره اظهار کرد: پس از جام جهانی آمریکا، مسئولان فدراسیون کشتی این کشور رسما خواهان به خدمت گرفتن امیررضا شدند اما این پیشنهاد را رد کردیم. پس از این اتفاق نیز کشورهای مختلف دور و بر ایران نیز پیشنهادهایی را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح کردند اما هر بار با آن مخالفت کردیم؛ چرا که دوست دارم فرزندم برای مردم و پرچم ایران مبارزه کند.

او افزود: طی چند روز اخیر جبرئیل حسن‌اف، مربی تیم ملی کشتی آزاد آذربایجان، پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای را برای به خدمت گرفتن امیررضا مطرح و با جدیت این پیشنهاد را پیگیری کرد. بر همین اساس نیز قرار است ظرف یکی - دو روز آینده دعوتنامه آذربایجانی‌ها به دست ما برسد تا پس از آن به فدراسیون کشتی بروم و با علیرضا دبیر جلسه‌ای را در این باره برگزار کنم. برای انجام این کار به موافقت فدراسیون کشتی نیاز است و ما قطعا بر اساس قانون و در صورت موافقت فدراسیون کشتی این کار را انجام خواهیم داد.

امیررضا معصومی، چهره باآتیه سنگین‌وزن کشتی ایران، مدال‌های طلای جهان در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و زیر ۲۳ سال را در کارنامه خود دارد اما برای رسیدن به دوبنده بزرگسالان سد محکمی به نام امیرحسین زارع را پیش روی خود می‌بینید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


16 شعر در مورد معلم کلاس اول؛ اشعاری زیبا و خواندنی