ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور/ جاده یک‌طرفه شد


ترافیک پرحجم در مسیر بازگشت از شمال کشور/ جاده یک‌طرفه شد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با اعلام یک‌طرفه شدن جاده چالوس، از ترافیک نیمه‌سنگین و پرحجم در تمامی محورهای بازگشت از شمال کشور خبرداد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ احمد شیرانی، درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور در عصر امروز گفت: برابر آخرین گزارش‌های دریافتی از مراکز کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی در سراسر کشور، در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب جاده چالوس حدفاصل مرزن آباد تا پل دزبن و حدفاصل هزارچم تا سیاه بیشه و حدفاصل آدران تا آتشگاه و محدوده‌های پورکان و کندور هستیم.

وی با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز در محدوده‌های کلرد ، بایجان ، آب اسک و مبارک آباد نیز پرحجم گزارش شده است، گفت:‌وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه مسیر در محدوده گیلاوند وجود دارد. البته در دیگر نقاط محور فیروزکوه تردد به شکل روان در حال انجام است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا ترافیک در آزادراه رشت - قزوین در محدوده‌های پارک جنگلی سراوان و ورودی شهر رودبار را نیز پرحجم اما روان توصیف کرد و گفت: در آزادراه پردیس – تهران و محور قدیم بومهن – تهران در محدوده جاجرود نیز ترافیک نیمه سنگین گزارش شده است.

شیرانی همچنین ادامه داد: در آزادراه قزوین – کرج در محدوده های هشتگرد و بهشت سکینه و حدفاصل گلشهر تا مهرشهر و حدفاصل پایانه شهید کلانتری تا پل کلاک و آزادراه ساوه – تهران در محدوده بهمن آباد ترافیک نیمه‌سنگین است. درمحور فشم – تهران حدفاصل کمرخانی تا شمیران و محدوده گرنه قوچک هم وضعیت مشابه وجود دارد.

جاده چالوس یک‌طرفه شد

وی از یک طرفه شدن جاده چالوس نیز خبرداد و گفت:‌ با توجه به افزایش حجم ترافیک در مسیر بازگشت از شمال کشور تصمیم به یک‌طرفه شدن جاده چالوس و آزادراه تهران-شمال گرفته شد و بر این اساس تردد در مسی جنوب به شمال محور چالوس مسیر از میدان امیرکبیر تا مرزن‌آباد و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران – شمال تا اطلاع بعدی ممنوع است و بار ترافیکی در مسیر شمال به جنوب به صورت یکطرفه در جریان است.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا همچنین وضعیت جوی جاده‌های کشور را نیز مناسب اعلام کرد و گفت:‌گزارشی مبنی بر وقوع پدیده جوی خاص در جاده‌ها نداشتیم.

شیرانی درباره محورهای دارای انسداد و محدودیت تردد نیز گفت:‌ محور قدیم خرم آباد - پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه خرم آباد - پل زال و محور خرم آباد - کوهدشت انجام می‌شود. محور بدره – دره شهر هم تا اطلاع بعدی مسدود است.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که پیش از شروع سفر با این شماره تماس گرفته و از وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور اطلاع پیدا کنند تا بتوانند مناسب‌ترین مسیر و زمان را برای رسیدن به مقصد انتخاب کنند.

منبع: ایسنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل روز معلم | عکس تبریک روز معلم