قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شد


قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شدتوسط امیرکیوان گوهری / مهر ۱۲, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سامسونگ از گوشی جدید سری فن ادیشن خود...

قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شد
قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

پس از مدت‌ها انتظار بالاخره سامسونگ از گوشی جدید سری فن ادیشن خود با نام گلکسی S23 FE رونمایی کرد. با این‌حال اکنون بسیاری از طرفداران سامسونگ بی‌صبرانه خواهان آگاهی از قیمت‌گذاری این محصول و زمان عرضه آن به بازار هستند.

سامسونگ پیرامون عرضه گلکسی S23 FE در بازارهای جهانی جزئیات زیادی را ارائه نداده است؛ اما این گوشی هوشمند از روز 5 اکتبر (13 مهر ماه) در تعدادی از بازارهای منتخب قابل دسترس خواهد بود. کاربران از میان 4 گزینه رنگی استاندارد و 2 مدل رنگی انحصاری که به‌صورت آنلاین قابل ارائه بوده و دسترسی به آنها بسته به منطقه جغرافیایی متغیر است؛ می‌توانند گزینه مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سامسونگ گلکسی S23 FE با قیمت‌گذاری ارزان‌تر از مدل نسل قبلی خود به بازار عرضه می‌شود. این موضوع حداقل برای بازار ایالات‌متحده صادق خواهد بود؛ جایی‌که در آن گوشی جدید با قیمت‌گذاری 599 دلاری قابل دسترس است.

برای مقایسه جالب است بدانید که گلکسی S21 FE در اوایل سال میلادی گذشته و با برچسب قیمتی 699 دلاری عرضه شد. بدیهی است که مدل 2023 در بسیاری از جهات نسبت به گلکسی S21 FE دارای برتری است؛ حتی اگر فاصله زمانی بین عرضه این 2 گوشی را نیز مد نظر قرار دهیم.

گلکسی S23 FE مجهز به یک نمایشگر 6.4 اینچی داینامیک آمولد 2X با فناوری Vision Booster و نرخ نوسازی تطبیقی در محدوده 60 تا 120 هرتز است. توان پردازشی این گوشی بسته به منطقه جغرافیایی عرضه آن از طریق تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 یا اگزینوس 2200 تامین می‌شود. همچنین این دستگاه برخی امکانات دوربین رده پرچمدار را از دستگاه‌های گران‌قیمت‌تر گلکسی S22، گلکسی S23، گلکسی S22 پلاس و گلکسی S23 پلاس به ارث برده است.

قیمت‌گذاری و زمان عرضه گوشی سامسونگ گلکسی S23 FE اعلام شد

گلکسی S23 FE دارای کیفیت ساخت بهبودیافته با فریم آلومینیومی بوده و موفق به دریافت گواهینامه حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار شده است. به گفته غول فناوری کره‌ای، این گوشی از پشتیبانی سامسونگ برای مدت 5 سال بهره‌مند خواهد شد.

در این مدت گوشی، پچ‌های امنیتی متعدد و 4 به‌روزرسانی عمده سیستم‌عامل تا اندروید 17 را دریافت خواهد کرد. عرضه جهانی سامسونگ گلکسی S23 FE در یک روز عملی نخواهد شد. خریداران بالقوه این گوشی در برخی بازارها از جمله اروپا احتمالا بایستی برای مدت زمان بیش‌تری منتظر بمانند. البته سامسونگ هنوز جزئیات بیش‌تری را در این رابطه ارائه نداده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان