عکس/ این پسر کوچک جانشین هادی چوپان پادشاه سنگین وزن بدنسازی جهان است!


هادی چوپان قهرمان مشهور کشور با نمایش تصویر متفاوتی در صفحه اینستاگرام اش از مهارت پسرش برای مسابقات آینده مسترالمپیا رونمایی کرده است. وقت صبح- هادی چوپان قهرمان مشهور شیرازی بدنسازی ایران، سال گذشته با کسب عنوان بی نظیر آقای...

هادی چوپان قهرمان مشهور کشور با نمایش تصویر متفاوتی در صفحه اینستاگرام اش از مهارت پسرش برای مسابقات آینده مسترالمپیا رونمایی کرده است.

وقت صبح- هادی چوپان قهرمان مشهور شیرازی بدنسازی ایران، سال گذشته با کسب عنوان بی نظیر آقای میسترالمپیا ۲۰۲۲ جهان محبوبیت گسترده ‌ای را برای خودش رقم زد.

البته این ورزشکار پرافتخار پیش از این قهرمانی بزرگ هم در نزد اقشار مختلف جامعه شناخته شده بود.

اما حضور درخشان او در آمریکا و خلق یک شگفتانه بزرگ برای رشته بدنسازی ایران و آسیا او را بیش از پیش در اذهان عمومی ماندگار کرد.

حالا هم گرگ پارسی با جدیت و پشتکاری ستودنی خودش را برای شروع مسابقات مسترالمپیای ۲۰۲۳ که از ۱۱ تا ۱۴ آبان به میزبانی اورلاندو برگزار خواهد شد، آماده می‌کند.

عکس/ این پسر کوچک جانشین هادی چوپان پادشاه سنگین وزن بدنسازی جهان است!اما حالا به نظر می رسد آقای مسترالمپیا قصد دارد قهرمان بزرگ دیگری را از خانواده خودش در آینده ای نه چندان دور راهی این تورنمنت بکند.

هادی چوپان بارها با انتشار تصاویر و ویدیوهایی از تمرینات فشرده پسرش اعلام کرده که او به مانند پدرش علاقه ویژه ای به ورزش و قهرمانی دارد.

در همین خصوص اکنون این ورزشکار مردمی با انتشار تصویری از تمرین کردن پسرش بزرگ اش به این نکته هم اشاره کرده که او حین تمرینات شلوارک مسابقات مسترالمپیای او را به تن کرده است.

بخوانید: عکس/ سپهر حیدری علیه رضا درویش؛ یحیی تنها نیست!

هادی چوپان از چهره جدیدش در آمریکا رونمایی کرد

به گزارش وقت صبح، هنوز چند هفته به آغاز بزرگ ترین تورنمنت بدنسازی جهان در آمریکا زمان باقی مانده است.

اما در همین فرصت کوتاه تب و تاب گسترده این مسابقات در میان رقبای این دوره از مسابقات موجی از هیجان و دلهره را در بین ورزشکاران جهان ایجاد کرده است.

هر چند اغلب کاربران شبکه های اجتماعی اعتقاد دارند که امسال هم به مانند سال گذشته هادی چوپان ورزشکار محبوب شیرازی عنوان طلایی این مسابقات را کسب خواهد کرد.

البته در چند روز گذشته ادعای متفاوت رونی کلمن یکی از بزرگ ترین بدنسازان تاریخ درباره قهرمان امسال مسترالمپیا بازتاب گسترده ای در میان رسانه ها داشته است.

چرا که این قهرمان افسانه ای برخلاف هواداران گرگ پارسی درک لانسفورد را آقای این دوره از مسابقات معرفی کرد.

در همین رابطه حالا آقای مسترالمپیای ۲۰۲۲ با انتشار تصویر تازه ای در اینستاگرام اش با روحیه ای بالا از تغییر چهره این روزهای اش در آمریکا رونمایی کرده است.

هادی چوپان ۵ میلیونی شد!

هادی چوپان به مناسبت ۵ میلیونی شدن دنبال کنندگانش در ضبکه اجتماعی اینستاگرام پیامی را منتشر کرد.

گرگ پارسی نوشت: «خوشحالم که در اجتماع زنده ام سالم بزرگ شده ام و سالم زندگی کرده ام با انکه در برابر همه شما تا ابد بدهکارم ولطف خداوند حاصل بوده وهست از تمام شما بابت فهمیدن و درک کردن و اعتماد داشتن وهمراهی کردن به من حقیر امید بهتر شدن دادیدسپاسگذارم و از اینکه در جمع شما هستم خرسندم پیش بسوی افتخار»

هادی چوپان به عنوان قهرمان فعلی مستر المپیا، طی چند هفته گذشته پیشرفت شگفت انگیز خود را بارها در صفحه شخصی خود به نمایش گذاشته و علاقه مندان به رشته بدنسازی او را به دقت دنبال می‌کنند.

منبع: خبرورزشی

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید