تویوتا پریوس 2024 معرفی شد، افزایش قیمت 200 دلاری و تغییرات جزئی


تویوتا پریوس 2024 معرفی شد، افزایش قیمت 200 دلاری و تغییرات جزئی

تویوتا پریوس ۲۰۲۴ به جز چند تغییر جزئی و افزایش قیمت ۲۰۰ دلاری، تقریبا مشابه مدل ۲۰۲۳ است. این اتفاق برای مدل هیبریدی افسانه‌ای در دومین سال فروش نسل پنجم آن تعجب‌آور نیست.قیمت نسخه‌های مختلف مدل ۲۰۲۴ از ۲۸۷۴۵ دلار با تیپ LE...

تویوتا پریوس ۲۰۲۴ به جز چند تغییر جزئی و افزایش قیمت ۲۰۰ دلاری، تقریبا مشابه مدل ۲۰۲۳ است. این اتفاق برای مدل هیبریدی افسانه‌ای در دومین سال فروش نسل پنجم آن تعجب‌آور نیست.

قیمت نسخه‌های مختلف مدل ۲۰۲۴ از ۲۸۷۴۵ دلار با تیپ LE دیفرانسیل جلو شروع می‌شود. این نشانگر افزایش قیمت ۲۰۰ دلاری نسبت به مدل ۲۰۲۳ است که ۲۸۴۵۴ دلار قیمت داشت.

این مدل همچنان در تیپ‌های LE، XLE و لیمیتد در دسترس قرار دارد که همگی با سیستم دیفرانسیل جلو یا تمام چرخ محرک عرضه می‌شوند. قیمت تمامی نسخه‌ها برای سال مدل ۲۰۲۴ تا ۲۰۰ دلار افزایش می‌یابد.

خریداران در ازای این مبلغ اضافی می‌توانند انتظار نشان جدید "فراتر از صفر" را داشته باشند که به گفته تویوتا نماد "تلاش جهانی این شرکت برای نزدیکتر شدن به یک آینده کربن خنثی" است. مدل جدید همچنین یک ویژگی استریم یکپارچه دارد که به راننده اجازه می‌دهد اشتراک اپل موزیک و آمازون موزیک خود را به سیستم سرگرمی خودرو متصل کرده و از آهنگ‌های خود لذت ببرد.

تویوتا پریوس 2024 معرفی شد، افزایش قیمت 200 دلاری و تغییرات جزئیتویوتا پریوس ۲۰۲۴

علاوه بر این، پریوس ۲۰۲۴ با صدای جدید قفل و باز کردن درها همراه است. این ویژگی که توسط مهندسان صدا طراحی شده است، "خوشایند و متمایز است، در حالی که قفل و باز شدن درها را نشان می‌دهد."

پریوس ۲۰۲۴ در شش رنگ سفید، نقره‌ای، خاکستری، مشکی، قرمز و آبی عرضه می‌شود. پیشرانه هیبریدی ۲ لیتری در نسخه دیفرانسیل جلو توان ۱۹۴ اسب بخار و در نسخه تمام چرخ محرک توان ۱۹۶ اسب بخار تولید می‌کند.

پریوس ۲۰۲۴ در ماه نوامبر عرضه خواهد شد. قیمت پریوس پرایم پلاگین هیبریدی هنوز اعلام نشده است.


گالری تصاویر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ چهره شوکه کننده بازیگر نقش الیور توئیست در 72 سالگی