شرکت فراری فروش خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی را آغاز کرد


شرکت فراری فروش خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی را آغاز کردتوسط امیرکیوان گوهری / مهر ۲۶, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه بسیاری از سرمایه‌گذاران جوان، ثروت خود را از طریق...

شرکت فراری فروش خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی را آغاز کرد
شرکت فراری فروش خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی را آغاز کرد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

بسیاری از سرمایه‌گذاران جوان، ثروت خود را از طریق ارزهای دیجیتالی به‌دست آورده‌اند و اکنون شرکت فراری به آنها امکان می‌دهد تا خودروهای سوپر اسپرت مورد علاقه خود را با استفاده از فناوری بلاک‌چین خریداری نمایند.

در حال حاضر نمایندگی‌های فراری در ایالات‌متحده، پرداخت هزینه‌ها با استفاده از ارزهای دیجیتالی را مورد پذیرش قرار داده و این سرویس در اوایل سال 2024 در بازار اروپا عرضه خواهد شد. در ادامه مشتریان مقیم سایر مناطق جهان نیز می‌توانند از این فرصت بهره‌مند شوند. ارزهای دیجیتالی مورد پذیرش از سوی فروشندگان شامل بیت‌کوین، اتریوم و استیبل کوین USDC هستند.

ارزهای دیجیتالی فاقد نرخ مبادلاتی ثابت هستند؛ بنابراین سیستم پرداخت منتخب فراری یعنی BitPay بلافاصله ارزهای دیجیتال را به پول رایج تبدیل نموده و در نتیجه فروشندگان تحت تاثیر نوسانات قیمتی قرار نخواهند گرفت.

همچنین BitPay بایستی اطمینان حاصل کند که پرداخت‌های مبتنی بر ارز دیجیتال محصول جرم و جنایت نبوده یا برای پولشویی و فرار مالیاتی مورد استفاده قرار نمی‌گیرند.

شرکت فراری فروش خودروهای خود با استفاده از ارزهای دیجیتالی را آغاز کرد

انریکو گالیرا؛ مدیر ارشد بازرگانی و بازاریابی شرکت فراری به خبرگزاری رویترز گفت: “این پدیده به ما کمک می‌کند تا به افرادی دسترسی پیدا کنیم که لزوما جزو مشتریان شرکت نبوده؛ اما اکنون می‌توانند خودرو فراری را خریداری نمایند. در صورت پرداخت هزینه با ارز دیجیتال، قیمت‌ها تغییر نکرده و هیچ‌گونه کمیسیون یا کارمزد اضافی نیز دریافت نخواهد شد.”

در سال 2021 شرکت تسلا اعلام کرد که پرداخت‌های مبتنی بر بیت‌کوین را مورد پذیرش قرار می‌دهد؛ اما در ادامه به دلیل آسیب‌های ناشی از استخراج بیت‌کوین این تصمیم را لغو کرد. بر اساس شواهد مشاهده شده طی سال جاری میلادی، تسلا احتمالا بار دیگر پذیرای پرداخت‌‌های مبتنی بر ارز دیجیتال خواهد بود.




تزیین جشن الفبا در مدرسه | 40 ایده تزیین جشن الفبا در مدرسه برای کلاس اولی ها برای دهه ...