تمساحی که به صاحبش در مبارزه با افسردگی کمک می کند!


تمساحی که به صاحبش در مبارزه با افسردگی کمک می کند!

مردی پس از افشای اینکه حامی عاطفی‌اش یک تمساح است، در فضای مجازی سر و صدای زیادی به پا کرد.در این مطلب با ما همراه باشید تا داستان واقعی آن را برای شما تعریف کنیم.

علی‌رغم واکنش‌های منفی، او می‌خواهد مردم بدانند که والی چقدر با تمساح‌های دیگر متفاوت است و تأثیر مثبتی که بر زندگی‌اش داشته است.

تمساحی که به صاحبش در مبارزه با افسردگی کمک می کند!

والی تمساح نجات یافته ای است که در کودکی در برکه ای در دنیای دیزنی در فلوریدا قرار داشت. اگرچه بسیاری ممکن است تصور کنند بهترین گزینه این است که حیوان را به مکان دیگری در طبیعت منتقل کنیم، قوانین ایالت فلوریدا این اجازه را نمی‌دهد و رویه رایج این است که آنها را بکشند یا به اسارت ببرند.با در نظر گرفتن این موضوع، جوی هنی، یک امدادگر قدیمی خزندگان و متخصص تمساح، در سال 2015 تصمیم گرفت تا او را به آنجا ببرد، زیرا پنسیلوانیا، جایی که هنی در آن زندگی می کند، به افراد اجازه می دهد تا تمساح و سایر حیوانات عجیب و غریب را با مجوزهای مناسب داشته باشند.

تمساحی که به صاحبش در مبارزه با افسردگی کمک می کند!

برای هر تمساح دیگری، اولین غریزه آنها گاز گرفتن است، به خصوص اگر به آنها نزدیک شوید و سعی کنید به هر طریقی آنها را لمس کنید. این در مورد والی صدق نمی کند. به گفته هنی، او هیچ تهدیدی ایجاد نمی کند و اولین نفر از نوع خود است که در 30 سال گذشته ملاقات کرده است که به نظر نمی رسد ماهیت تهاجمی داشته باشد. او هرگز سعی نکرده کسی را گاز بگیرد، مهم نیست در چه موقعیتی قرار گرفته است، حتی هنی دستش را در دهانش می گذارد تا زبانش را بمالد.

هیچ کس نمی تواند توضیحی برای رفتار آرام او بیابد، بنابراین هنی به مردم توصیه می کند که تمساح نگیرند، زیرا اکثر آنها خلق و خوی دوستانه مشابهی ندارند. او عصبانیت را نشان نمی دهد. او پرخاشگری نشان نمی دهد. ما هرگز نتوانستیم دلیل آن را بفهمیم.» هنی گفت. او فقط دوست داشتنی است.

در سال 2019، هنی مجوزی دریافت کرد که به والی امکان داد به عنوان یک حیوان حمایت کننده عاطفی عمل کند. از آن زمان، تمساح به صاحبش کمک کرده است تا درمان‌های سرطانی خود را با پرتودرمانی انجام دهد و همچنین به او فرصتی برای مبارزه با افسردگی بدون استفاده از دارو داده است. در واقع،برای هنی داروهای ضد افسردگی تجویز شد، اما او از مصرف آنها امتناع کرد، زیرا ادعا می کرد که والی به تنهایی کافی است .

به عنوان یک حیوان حامی عاطفی، والی اجازه دارد با هنی بیرون باشد و تقریباً به هر جایی برود. با این حال، تمساح به دلیل ترس از مدیریت که ممکن است حامل سالمونلا باشد، از ورود به چند رستوران منع شده است. در سپتامبر 2023، هنی و والی همچنین به دلیل ممانعت از ورود به پارک سیتیزنز بانک، خبرساز شدند.

تمساحی که به صاحبش در مبارزه با افسردگی کمک می کند!

کارشناسان حیات وحش و سازمان‌های رفاه حیوانات بارها از قوانین جدید منع نگهداری حیوانات وحشی به عنوان حیوانات خانگی عجیب و غریب، از جمله تمساح، حمایت کرده‌اند، با توجه به اینکه چگونه صاحبانشان اغلب وقتی بزرگ‌تر از حد معمول می‌شوند، آنها را رها می‌کنند.

سازمان غیرانتفاعی حفاظت از حیوانات جهانی همچنین نگرانی های دیگری را در مورد نگهداری از حیوانات خانگی عجیب و غریب فهرست می کند. از جمله این واقعیت است که نیازهای اولیه برآورده نمی شود، تعداد زیادی از خزندگان یک سال پس از تبدیل شدن به یک حیوان خانگی جان خود را از دست می دهند، و اینکه چگونه آنها با شیوع بیماری، مانند سالمونلا، که منجر به بستری شدن می شود، مرتبط هستند.

با این حال، هنی به وضوح گفته است که تشویق نمی کند که تمساح ها حیوانات خانگی خوبی می سازند. او اغلب والی را برای بازدیدهای آموزشی از مدارس و مراکز سالمندان می‌برد. در عوض، او آرزوی خود را بیان می کند که داستان والی ممکن است افراد را برانگیزد تا با دیگران با مهربانی رفتار کنند و با توجه به ماهیت چالش برانگیز جهان لبخند بر لبانشان بیاورند.

حیوانات خانگی اغلب نقش مهمی در زندگی صاحبان خود دارند، خواه آنها را حیوانات حمایت عاطفی در نظر بگیرند یا خیر.



روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قیمت بیت کوین و 5 ارز دیجیتال مهم، امروز 19 اردیبهشت 1403