راسل: فرصت‌های از دست رفته یعنی داستان این فصل من!


جورج راسل آخر هفته خوبی را در آستین سپری نکرد. مشکلات او از روز جمعه و با نداشتن تنظیمات مناسب شروع شد و در کل آخر هفته ادامه پیدا کرد. راسل گرندپری را در رده هفتم به پایان رسانید. مرسدس سرعت لازم برای کسب سکو را در اختیار داشت و این نتیجه کسب شده...

جورج راسل آخر هفته خوبی را در آستین سپری نکرد. مشکلات او از روز جمعه و با نداشتن تنظیمات مناسب شروع شد و در کل آخر هفته ادامه پیدا کرد.

راسل گرندپری را در رده هفتم به پایان رسانید. مرسدس سرعت لازم برای کسب سکو را در اختیار داشت و این نتیجه کسب شده چیز خوبی برای او حساب نمی شود.

این مقام هفتم بعداً به خاطر حذف لوئیس همیلتون و چارلز لکلرک از نتیجه مسابقه به رده پنجمی تبدیل شد اما بازهم نتیجه خوشحال کننده ای برای راسل نبود.

جورج راسل گفت:

شروع مسابقه واقعا برای من هزینه بر بود، فکر کنم سه رده از دست دادم. بعد هم نمی دانم چرا وقتیکه تعویض به تایر هارد انجام شد، نمی دانم چرا انقدر افت سرعت داشتم.

مشکلاتی با مصرف سوخت داشتم و باید مدیریت موتور هم انجام می دادم. با این تایرهای هارد یک ثانیه کندتر دور می زدم.

مرسدس قصد به کارگیری استراتژی تک پیت استاپ را برای جورج راسل داشت. اما روی تایر هارد سرعت مرسدس خوب نبود و 17 دور مانده به مسابقه مجبور به یک پیت دیگر و استفاده از تایر نو مدیوم شد.

سرعت راسل به شدت بهتر شد و در حالت نبرد با رده های جلویی قرار گرفت. مسابقه را با سه دهم ثانیه اختلاف پشت لکلرک به پایان رساند و موفق شد که 8 ثانیه را از فراری در دور های پاینی جبران کند.

راننده مرسدس در ادامه افزود:

در آخرین مرحله مسابقه، ما سریع‌ترین خودروی پیست بودیم و فاصله 10 ثانیه ای با مکس و چندثانیه ای با لوئیس را جبران کردیم، پایان کار در این رده، کمی ناامید کننده است زیرا می دانستیم که می توانستیم روی سکو باشیم.

بنابراین، ایستادن در اینجا کمی حس ناراحتی از یک فرصت از دست رفته را می دهد که گویی داستان این فصل است. احساس می کنم هر بار که اینجا می ایستم، می گویم یک فرصت از دست رفته است، در حالی که سال گذشته، از 22 یا 23 مسابقه فقط یک مسابقه بود که فرصت از دست رفته بود. ما باید متوجه شویم که چه اتفاقی در حال رخ دادن است، زیرا موضوع در مورد کمبود عملکرد یا سرعت نیست.

ما می دانیم که مسابقات آینده احتمالاً برای خودروی ما مناسب تر خواهند بود. بنابراین، باید منتظر بمانیم و ببینیم که چگونه در آنجاها کار می کنیم، اما به‌عنوان یک یاداور شخصی، این یک آخر هفته واقعاً شلخته بوده است و در کل یک فصل شلخته برایم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غربالگری دوم بارداری/ ویدئو