دنیل ریکاردو آماده جنگ در مکزیکوسیتی


فرمول یک ایران – سرعت امیدوارکننده دنیل ریکاردو در این آخر هفته سبب شد که او بتواند در رده چهارم مرحله تعیین خط قرار گیرد و قول بدهد که در روز مسابقه همه توانش را به نمایش بگذارد. ریکاردو که به تازگی پس از شکستگی دست خود به پیست برگشته است موفق...

فرمول یک ایران – سرعت امیدوارکننده دنیل ریکاردو در این آخر هفته سبب شد که او بتواند در رده چهارم مرحله تعیین خط قرار گیرد و قول بدهد که در روز مسابقه همه توانش را به نمایش بگذارد.

ریکاردو که به تازگی پس از شکستگی دست خود به پیست برگشته است موفق شده است که تنها با اختلاف 0.216 ثانیه با چارلز لکلرک در رده چهارم برای شروع مسابقه قرار گیرد.

ریکیاردو در پاسخ به این سوال که آیا این نتیجه، آن هم پس از بازگشت بعد از شکستگی برایش احساسی بوده است، گفت:

در حال حاضر انرژی خوبی وجود دارد. می خواهم پیراهنم را پاره کنم…ببینید من خیلی خوشحالم با این رده چهارم، این یک نتیجه خیلی خوب برای تیم ما است. از یک سمت، فکر می کنم که نتیجه فوق العاده ای است اما من از همان دور اول تمرین احساس می کردم که احساس خوبی در خودرو دارم.

در آخر هفته گذشته در آستین چند چیز طوری که ما مایل بودیم پیش نرفت. کمی روی خودم فشار گذاشتم، نمی توانستم صبر کنم و به خودرو برگردم. هیجان زدگی بالایی داشتم برای این که دوباره خودرو را تست کنم.

دنیل در پاسخ به نتیجه احتمالی وی در مسابقه گفت:

از یک طرف، می گویم که عالی و دیوانه کننده خواهد بود، اما نمی دانم که آیا باید از این کلمه “دیوانه کننده” استفاده کنم یا خیر. زیرا فکر می کنم که رده چهارمی صرفا یک اتفاق نبود.

فکر می‌کنم در مرحله اول و دوم یوکی فوق العاده بود و به ما اسلیپ استریم داد که مطمئنا به ما یک تا دو دهم اضافه تر را داد. بنابراین از این لحاظ فکر می کنم که سرعت ما تصادفی نیست و سرعت انجام (کار خوبی در مسابقه) را داریم.

شما انتظار دارید که تیم های برتر در شرایط مسابقه ای کمی قدرت بیشتری نشان دهند. اما شخصاً در ماشین احساس خوبی دارم، احساس اعتماد به نفس می کنم، بنابراین مبارزه خواهم کرد و اگر در روز مسابقه در رده چهارم یا نزدیک آن باشم، خیلی خوشحال کننده خواهد بود.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی