پیکاپ G9 به زودی به بازار می آید، آغاز تولید انبوه پیکاپ بهمن موتور + عکس


آغاز به کار خط تولید مدل پیکاپ G9 از خودروهای جدید بازار کشور، توسط...
آغاز به کار خط تولید مدل پیکاپ G9 از خودروهای جدید بازار کشور، توسط کمپانی بهمن موتور به صورت رسمی اعلام شد.کوروش طهوری، یکی از مدیران ارشد این خط تولید، خبر از آغاز عرضه این خودرو به بازار داد و به مشتریان این محصول اطمینان داد که...

آغاز به کار خط تولید مدل پیکاپ G9 از خودروهای جدید بازار کشور، توسط کمپانی بهمن موتور به صورت رسمی اعلام شد.

کوروش طهوری، یکی از مدیران ارشد این خط تولید، خبر از آغاز عرضه این خودرو به بازار داد و به مشتریان این محصول اطمینان داد که فرآیند ورود این خودرو به بازار به زودی به پایان می‌رسد و می‌توانیم شاهد ورود این خودروی آفرودی به بازار باشیم.

پیکاپ مدل G9 با موتور 2 لیتری توربوشارژ توانمندی بسیار بالایی دارد؛ این موتور توانایی تولید 195 اسب بخار و گشتاور بیش از 360 نیوتن متر را داراست، که به راننده امکان مانور در محیط‌های مختلفی از جمله کوهستانی، کویر و جنگلی را می‌دهد.

کوروش طهوری در مورد برنامه تولید G9 اظهار داشت: "این برنامه تولید از ابتدای مهرماه شروع شده و با توجه به افزایش تقاضا در بازار، منتظر افزایش حجم تولید هستیم."

پیکاپ G9 به زودی به بازار می آید، آغاز تولید انبوه پیکاپ بهمن موتور + عکسخط تولید پیکاپ G9 بهمن موتور

همچنین، علی دهقان‌دار، مدیر پروژه تولید پیکاپ G9، گیربکس این خودرو را از معتبرترین برندهای جهانی، یعنی ZF، با هشت سرعته و توانایی تعویض الکترونیکی دنده معرفی کرد. این گیربکس به دلیل هوشمندی بالا، امکان مانورهای ضروری برای محیط‌های چالشی مثل مسیرهای کوهستانی و کویر را فراهم می‌کند.

برند ZF به عنوان یکی از رهبران جهانی در صنعت خودروسازی با فروش حدود 38.3 میلیارد یورو در سال 2021 شناخته شده و سهم بزرگی از بازار گیربکس خودرو را به خود اختصاص داده است. این شرکت با رشد سریع در سال‌های اخیر توانسته است سهم بازار خود را به صورت چشمگیری افزایش دهد.

پیکاپ G9 به زودی به بازار می آید، آغاز تولید انبوه پیکاپ بهمن موتور + عکسپیکاپ G9 به زودی عرضه می شود

محمدجواد نادعلی، مدیر بهبود کیفیت و تولید این پروژه، آزمون‌های سخت‌گیرانه کیفیت این محصول را تایید کرده و اظهار داشته که این خودرو تاکنون نمرات بسیار بالایی در مراکز تست و بررسی به دست آورده است. این تست‌ها با هدف عرضه یک محصول با کیفیت و قابلیت برخورد با شرایط محیطی دشوار صورت گرفته‌اند.

در زمینه طراحی و تجهیزات داخلی، این خودرو دارای دوربین 360 درجه، دوربین ثبت وقایع و سنسور برخورد از جلو است. همچنین، تجهیزات دیگری نظیر رادار خطی، صندلی‌های جلویی قابل تنظیم برقی، سیستم گرم‌کن صندلی‌ها، شارژر گوشی همراه، ترمز پارک برقی و سیستم‌های نوری و باران‌سنسوری نیز در این خودرو گنجانده شده است.


گالری تصاویر


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته