قتل خونین پسر جوان در فرحزاد / قاتل چاقوکش کیست؟


قتل خونین پسر جوان در فرحزاد / قاتل چاقوکش کیست؟

حوادث رکنا: پسر جوان که در سناریوی قتل خونین برادرش در فرحزاد دستگیر شده بود آزاد شد.

به گزارش رکنا، 22 مهرماه خبر قتل مرد جوانی به بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی گزارش شد که در تحقیقات اولیه مشخص شد این مرد جوان با ضربات چاقو و پس از دزدیده شدن گوشی همراهش به قتل رسیده بود.

در این قتل خونین پسر جوان از ناحیه گردن هدف ضربات چاقو قرار گرفته بود و در نیمه های راه دره فرحزاد در خیابان رها شده و در حین رسیدن به بیمارستان به کام مرگ فرو رفته بود .

ظهر امروز بعد از گذشت 2 هفته برادر مقتول که یکی از این متهمین این پرونده است برای تحقیقات بیشتر پیش روی بازپرس براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی قرار گرفت.

متهم در اعترافاتش گفت: من و برادرم در خانه ای که کارگران دیگری هم زندگی می کردند خوابیده بودیم که یک مرد با صورت کاملا پوشیده شده وارد اتاق شد و با چاقو به گردن و کتف برادرم ضربه زد و گوشی او را قاپید و سریع از خانه فرار کرد .

او در ادامه گفت: من اینقدر شوکه شده بودم که اول سعی کردم جلوی خونریزی را بگیرم اما اینقدر شدت ضربه بالا بود که خون به تمام دیوار و روی زمین هم پاشیده شده بود و وقتی خواستیم به کمک دوستانم او را به بیمارستان برسانیم متوجه شدیم که نفس نمی کشد و چون کارت شناسایی همراهمان نبود او را در خیابان رها کردیم و به اورژانس زنگ زدیم اما با رسیدن اورژانس برادرم در حین راه فوت کرده بود.

بازپرس براعه با استناد به مدارک مندرج در پرونده، اظهارات شهود و بازبینی دوربین های مدار بسته و شنیدن اظهارات متهمان دستور به آزادی برادر مقتول را صادر و دستور رسیدگی ویژه برای یافتن قاتل فراری این پسر جوان را به کارگاهان ویژه قتل پلیس آگاهی صادر کرد.


قتل خونین پسر جوان در فرحزاد / قاتل چاقوکش کیست؟

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نمونه سوالات علوم اول دبستان همه فصلها