تست توجه : کدام یک از 3 مرد گدای قلابی است ؟!


تست توجه : کدام یک از 3 مرد گدای قلابی است ؟!

رکنا: با هوش و ذکاوت تست زیر را حل کنید .

به گزارش گروه ترجمه رکنا ، به تصویر زیر با دقت نگاه کنید ، هر سه مرد نیازمند کمک هستند . هر کدام ضعفی از خود نشان دادند تا ثابت کنند به کمک و توجه مردم احتیاج دارند اما در بین این سه مرد کدام یک واقعا محتاج کمک نیست ؟ مردی که رو ویلچر است ؟ مردی که گیتار می زند یا مردی که در کنار سگش با لباس های پاره و ظاهر ژولیده نشسته است ؟

جواب این تست به هوش و ذکاوت شما بستگی دارد ، با دقت به جزئیات عکس نگاه کنید تا پاسخ خود را دریافت کنید . مرد شماره یک ، شماره دو یا شماره سه ؟

تست توجه : کدام یک از 3 مرد گدای قلابی است ؟!

در نگاه اول مرد شماره 2 بی نیاز به نظر می رسد چرا که با گیتاری در دست کنار خیابان نشسته است و برای همه این گونه نشان می دهد که او نیازی به پول و کمک ندارد چرا که گیتار دارد و فرد غنی است ، اما با نگاهی دقیق تر به جزئیات عکس پی می برید که مرد شماره 1 که روی ویلچر نشسته است احتیاجی به کمک ندارد و طوری وانمود کرده که گدا است ! به کنار چرخ ویلچرش با دقت نگاه کنید ، یک جفت کفش به چشم می خورد ، او اگر پا ندارد و فلج است پس کفش به چه درد او می خورد ؟! نتیجه می گیریم که او به دروغ و با فریب کاری سعی داشت تا از مردم پول بگیرد و نشان بدهد محتاج است .


تست توجه : کدام یک از 3 مرد گدای قلابی است ؟!

روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


واکنش سایت جبهه پایداری به موضع حسین شریعتمداری: کسانی که فکر می‌کنند با قوانین فعلی می...