جشنواره مغز من : مغزت رو محک بزن و ارزیابی کن


دانشگاه شهید بهشتی و مرکز روانشناسی و مشاوره شیوا، به مناسبت هفته سلامت روان در راستای مسئولیت اجتماعی خود جشنواره مغز من: ارزیابی وضعیت سلامت شناختی را با هدف آگاهی از وضعیت سازه های شناختی (توجه و تمرکز، حافظه، کنترل و مهار، درک هیجانی، درک...

دانشگاه شهید بهشتی و مرکز روانشناسی و مشاوره شیوا، به مناسبت هفته سلامت روان در راستای مسئولیت اجتماعی خود جشنواره مغز من: ارزیابی وضعیت سلامت شناختی را با هدف آگاهی از وضعیت سازه های شناختی (توجه و تمرکز، حافظه، کنترل و مهار، درک هیجانی، درک فضایی، انعطاف پذیری شناختی) به صورت رایگان به مدت یک ماه از ۱۸ مهر تا ۱۸ آبان در حال برگزاری دارد .

کارکردهای اجرایی عبارتند از مهارت‌های شناختی سطح عالی مغز ما که به کمک آن ها دستیابی به هدف ها مانند اهداف تحصیلی امکان‌پذیر می‌شود. این برنامه نرم افزاری به ارزیابی 6 کارکرد اجرایی است که با استفاده از آزمون‌های بازی‌گونه، دامنه‌های مختلف شناختی برخاسته از ساختارهای مشخص مغزی و زیربنای مهارت‌های مهم رفتاری را ارزیابی می‌کند. قبل از ارزیابی به نکات زیر توجه داشته باشید :
1) این ارزیابی حدود 20 دقیقه طول می کشد . در هنگام شروع ارزیابی به این زمان توجه داشته باشید.
2) قبل از ورود لازم است ثبت نام کنید و پس از ثبت نام وارد ارزیابی خواهید شد .
3) قبل از اجرای آزمون‌های ارزیابی، فیلم آموزشی را مشاهده کنید، توضیحات متنی را مطالعه کنید و سپس وارد اجرای اصلی شوید.
4)چون فقط یکبار امکان اجرای ارزیابی وجود دارد، زمان مناسبی را برای شروع ارزیابی انتخاب کنید.
5) بعد از اتمام 6 تکلیف ارزیابی، کارنامه شناختی شما صادر می‌شود و می‌توانید نتیجه‌ی عملکردتان را در کارکردهای شناختی (حافظه، توجه و تمرکز، کنترل و مهار، ادراک فضایی، انعطاف‌پذیری و درک هیجانی) در قالب درصد مشاهده کنید .
6) این جشنواره در ۴ رده سنی ( 5 تا 8 سال، 9 تا 12 سال، 12 تا 18 سال، و بزرگسالان 18 سال به بالا ) در حال اجراست.
می توانید لینک ارزیابی را برای دوستانتان و اعضای خانواده نیز ارسال کنید.
7) اگر از موبایل یا تبلت برای ارزیابی استفاده می کنید ، فقط کافی است پاسخ مورد نظر در هر آزمون را لمس کنید. در هنگام استفاده از لپ تاپ و کامپیوتر برروی پاسخ کلیک کنید.
علاقمندان برای ارزیابی مجازی (اینترنتی) می‌توانند از اینجا وارد لینک شوند و درصورت تمایل به ارزیابی حضوری با شماره 02188257030 تماس حاصل نمایند.







ا


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

تاثیر شگفت انگیز رابطه جنسی بر زیبایی زنان