سرجیو پرز قول بازگشت قدرتمند در برزیل را داد


فرمول یک ایران – سرجیو پرز خروج زودهنگام خود از مسابقه خانگی خود در گرندپری مکزیکوسیتی را “نابودکننده” نامیده است و قول داده که در گرندپری سائوپائولو این هفته با قدرت به پیست برگردد. پرز در آخر هفته مکزیک در پیچ یک دور اول با چارلز لکلرک برخورد و...

فرمول یک ایران – سرجیو پرز خروج زودهنگام خود از مسابقه خانگی خود در گرندپری مکزیکوسیتی را “نابودکننده” نامیده است و قول داده که در گرندپری سائوپائولو این هفته با قدرت به پیست برگردد.

پرز در آخر هفته مکزیک در پیچ یک دور اول با چارلز لکلرک برخورد و به دلیل آسیب وارده به خودرویش از مسابقه خارج شد.

چکو در حال حاضر در مسیر نبرد برای کسب رده دوم جدول قهرمانی رانندگان با لوئیس همیلتون است و خروج خود از مسابقه خانگی را نابودکننده خواند.

مکزیک برای من ویرانگر بود. اما در این ورزش این چیزها اتفاق می‌افتد، و شما هم نمی‌توانید به “اگر چه ها و چه می شد ها” فکر کنید. بیش از هر چیزی می‌خواستم در مسابقه خانگی‌ام برنده شوم، اما اکنون این موضوع از بین رفته است و تمرکز کامل من روی دوم شدن در جدول قهرمانی است.

ما باید یک آخر هفته عالی در برزیل داشته باشیم. من به توانایی خود در کسب نتایج در حال حاضر اطمینان دارم. این احساس وجود داشت که گویی همه چیز در آخر هفته گذشته به خوبی در کنار هم قرار گرفته بود.

پرز در پنج گرندپری گذشته تنها 21 امتیاز کسب کرده است. اما با وجود این، پرز معتقد است که با نزدیک شدن به سه آخر هفته پایانی سال، از جمله آخر هفته اسپرینت سائوپائولو نسبت به خودروی ردبول حس بهتری دارد.

من در ماشین راحت تر هستم. کاری که من و تیم با هم انجام داده‌ایم از نظر تنظیمات و عملکردی دارد به نتیجه می رسد.

برزیل چالشی کاملاً متفاوت با مکزیک است، اما همیشه یک پیست سرگرم کننده است و ما دو فرصت برای کسب امتیاز در این آخر هفته داریم. بنابراین، در حالی که تعطیلات آخر هفته اسپرینت یک چالش در ستاپ و تنظیمات است، اما ما می خواهیم این شانس را تا حد ممکن به حداکثر برسانیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی