توتو ولف: مرسدس W14 شایسته پیروزی نیست


فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مرسدس عملکرد بدی را در آخر هفته برزیل داشت که نهایتا یک رده هشتمی برای لوئیس همیلتون و انصراف از ادامه مسابقه توسط جورج راسل همراه بود. لوئیس همیلتون شروع خوبی را در مسابقه داشت اما نتوانست روند خودش را حفظ کند و این...

فرمول یک ایران – تیم فرمول یک مرسدس عملکرد بدی را در آخر هفته برزیل داشت که نهایتا یک رده هشتمی برای لوئیس همیلتون و انصراف از ادامه مسابقه توسط جورج راسل همراه بود.

لوئیس همیلتون شروع خوبی را در مسابقه داشت اما نتوانست روند خودش را حفظ کند و این مسیر نزولی برای قهرمان هفت دوره جهان ادامه یافت تا اینکه در نهایت کار را در رده هشتم به پایان رسانید. جورج راسل هم مجبور شد که مسابقه را در دور 59 به طور زودهنگام خاتمه دهد.

توتو ولف در مورد وضعیت تیم مرسدس گفت:

این یک عملکرد غیر قابل توجیه است. حتی کلمه ای برای وصف این وضعیت وجود ندارد. این ماشین هفته گذشته و هفته قبل دوم شد و هر کاری که با آن انجام دادیم باعث شد که به یک فاجعه تبدیل شود.

لوئیس جان سالم به در برد اما جورج…من فقط می توانم رانندگانم را که چنین چیز بدی را رانندگی می کنند درک کنم. این موضوع نشان می دهد که این ماشین چقدر وضعیت بدی دارد و گویی انگار روی لبه تیغ کار می کند.

ما باید خودروی بهتری را برای سال آینده توسعه دهیم. زیرا اینکه طی هفت روز یکبار روی سکو کار را تمام می کنید و بار دیگر در رده هشتم، جلوه خوبی ندارد.

ولف در مورد اینکه آیا فرمت آخر هفته اسپرینت در این موضوع تاثیری داشته است یا خیر گفته:

واضح است که ما در آخر هفته‌های مسابقه اسپرینت تیم خوبی نیستیم. ما کارمان را به خوبی انجام دادیم ولی باز هم توضیح دهنده این نبود که چرا اوضاع بد پیش رفت. این خودرو طوری راه می رفت که انگار روی سه چرخ بود نه چهار چرخ.

این خودرو شایسته پیروزی نیست. ما باید برای دو مسابقه آخر فشار بیاوریم و سعی کنیم تا جای ممکن حداکثر نتیجه را کسب کنیم. فکر می کنم این مهمترین چیز است و باید ببینیم در لاس وگاس و ابوظبی چه کاری را می توانیم انجام دهیم. اما برای مسابقه برزیل، من واقعا حرفی برای زدن ندارم.

فکر می‌کنم سرعت در مسیر مستقیمی یکی از مسائل بود اما فاکتور اصلی نبود. عامل اصلی این بود که ما نمی‌توانستیم با بال بزرگ‌تر با سرعتی که نیاز داشتیم بپیچیم و صرفا داشتیم تایرها را نابود می کردیم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اتومبیل‌رانی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس/ وقتی فرامرز قریبیان و زن جوانش مهمانی به خونه گوگوش رفتند!