هتل آراکتا قشم


هتل آراکتا قشم هتلی نوساز ، لوکس و مجهزی است که ویو دریا و فضای سرسبز اطراف آن مکان فوق‌العاده زیبایی را برای اقامت گردشگران فراهم کرده است. این هتل که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.هتل ۵ ستاره آراکتا قشم در شهرک سام و زال جزیره زیبای قشم قرار دارد....

هتل آراکتا قشم هتلی نوساز ، لوکس و مجهزی است که ویو دریا و فضای سرسبز اطراف آن مکان فوق‌العاده زیبایی را برای اقامت گردشگران فراهم کرده است. این هتل که در سال ۱۴۰۲ ساخته شده است.هتل ۵ ستاره آراکتا قشم در شهرک سام و زال جزیره زیبای قشم قرار دارد. لوکیشن فوق‌العاده این هتل باعث شده که دسترسی گردشگرها به جاذبه‌ ها و مکان ‌های مهم جزیره از جمله بازار سنتی قدیم قشم، قلعه پرتغالی‌ها، مجتمع تجاری خلیج‌ فارس، مجتمع تجاری سیتی ‌سنتر، پارک زیتون، غارهای خربس، دره ستارگان، جنگل دریایی حرا، پارک گلبرگ، پارک بام نریمان، کمپ ساحلی قشم، بازار بزرگ بین‌ المللی ستاره و… بسیار راحت باشد.

هتل آراکتا قشم

اتاق و سوئیت

هتل آراکتا قشم ۹۵ اتاق بسیار لوکس و مجهز را در ۳ طبقه برای مسافران خود آماده کرده است. هتل پنج ستاره آراکتا قشم طراحی فوق‌العاده زیبایی داشته و در داخل اتاق های آن انواع وسایل مختلف از جمله مبلمان، یخچال، چای‌ساز، تلویزیون، صندوق امانات، اینترنت در اتاق، مینی بار با هزینه، شبکه پخش فیلم، لوازم آشپزخانه و… قرار گرفته‌اند تا اقامت مسافران را راحت‌تر کنند.

هتل آراکتا قشم

برای آشنایی بیشتر با جزیره قشم پیشنهاد می کنیم مطلب سیری در قشم را نیز مطالعه بفرمایید.

رستوران و کافی شاپ

هتل آراکتا قشم دارای یک رستوران بزرگ با ظرفیت پذیرایی از ۱۸۰ مهمان است. انواع غذاهای سنتی، فرنگی، دریایی و فست‌فود در رستوران آراکتا سرو می‌شود. ناگفته نماند این هتل دارای خدمات روم سرویس است و در صورت تمایل می‌توانید غذایتان را داخل اتاقتان نوش جان کنید. برای صرف دسر و نوشیدنی سری به کافی‌شاپ هتل بزنید.

هتل آراکتا قشم

امکانات رفاهی هتل آراکتا قشم

امکانات هتل آراکتا قشم آن‌قدر کامل و جذاب هستند که اقامت رویایی را برای مسافران فراهم می‌کنند. استخر روباز، سونا، جکوزی، صبحانه و نهار در اتاق، پارکینگ اختصاصی، رستوران، کافی‌شاپ، اتاق ماساژ، اتاق چمدان، خدمات برای معلولین، آژانس مسافرتی و… از جمله امکاناتی هستند که گردشگرها با رزرو هتل آراکتا قشم از آن‌ها بهره‌مند خواهند شد.
عمومی: دستگاه ATM/ آسانسور/ نمازخانه/ لابی/ سرویس بهداشتی فرنگی (لابی).
غذا و نوشیدنی: کافی شاپ/ رستوران/ چایخانه سنتی/ رستوران فضای باز.
خدمات: روم سرویس/ پذیرش بیست و چهار ساعته/ لاندری/ خدمات بیدار باش/ اینترنت در لابی/ اینترنت در اتاق/ دستگاه واکس کفش/ صبحانه در اتاق/ نهار در اتاق/ خدمات تور/ فکس/ فتوکپی/ آژانس مسافرتی/ پرینتر.

نحوه دسترسی

آدرس:قشم-شهرک سام و زال – -سام و زال غربی

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

هتل آراکتا قشم

به این مطلب چه امتیازی می دهید؟
[امتیاز: 0 میانگین: 0]


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

معرفی بهترین خودروهای تاریخ کشور آلمان