معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش


معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش

به طور معمول لباس مجلسی باید با پارچه های درخشان مانند پارچه پولکی یا پارچه های دارای الیاف لمه دوخته شود. به همین دلیل پارچه پولکی یکی از بهترین گزینه های ممکن برای دوخت لباس شب است.

به طور معمول لباس مجلسی باید با پارچه های درخشان مانند پارچه پولکی یا پارچه های دارای الیاف لمه دوخته شود. در واقع به همین دلیل لباس مجلسی زنانه با نام لباس شب نیز شناخته می شود. زیرا قرار است برای مهمانی های شبانه شما، استایلی خاص و درخشانی بسازد. پارچه پولکی یکی از بهترین گزینه های ممکن برای دوخت لباس شب است. زیرا هیچ پارچه ای به درخشش پولک های سطح این پارچه پیدا نخواهید کرد. پارچه پولکی تنوع بی نظیری در شکل و طرح و رنگ پولک ها نیز دارد. علاوه بر همه این ها، پارچه پولکی قیمتی بسیار مقرون بصرفه در مقایسه با سایر پارچه های مجلسی دارد.

شاید به همین دلیل پارچه پولکی ریز مشکی یکی از پرفروش ترین پارچه های مجلسی است. زیرا هر چه پولک ها ظریف تر باشد، درخشش آن نیز ملیح و زیباتر خواهد بود. شما می توانید با این پارچه و رنگ مشکی پرطرفدار، لباس های مجلسی پرکاربردی مانند شومیز یا دامن بدوزید. زیرا رنگ مشکی معمولا به آسانی با رنگ های دیگر ترکیب می شود. در نتیجه قصد داریم در ادامه این مطلب به معرفی چند مدل لباس مجلسی پولکی بپردازیم. اگر قصد خرید یک لباس مجلسی عالی را دارید یا مایلید با قیمت پارچه پولکی جدید موجود در بازار آشنا شوید، مطالعه این مطلب را از دست ندهید.

با پارچه پولکی بیشتر آشنا شوید

معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش

همانطور که اشاره شد پارچه پولکی ریز مشکی یکی از پرفروش ترین پارچه های مجلسی موجود در بازار است. قبل از اینکه بیشتر به دلایل محبوبیت این پارچه بپردازیم یا به قیمت پارچه پولکی جدید اشاره کنیم، بد نیست بیشتر با این پارچه آشنا شوید. این پارچه را می توان به عنوان اولین پارچه تزئین شده در تاریخ شناخت. در واقع پس از گلدوزی های دستی، اضافه کردن سکه های فلزی به جای پولک روی پارچه، متداول ترین روش برای تزئین یک پارچه بود. البته کاملا طبیعی است که چنین پارچه فاخری با تزئیناتی از جنس طلا و نقره، تا سالها در انحصار طبقه اشراف بوده باشد. پس از گذشت سالها و رسیدن به عصر جدید و رشد صنعت نساجی، پولک های پلاستیکی با تنوع بسیار زیاد به بازار عرضه شد.

طراحان خوش ذوق نیز از این فرصت استفاده کردند و با روش های مختلف از این پولک ها روی پارچه متنوعی استفاده کردند. در نتیجه امروزه ما دنیای متنوعی از پارچه پولکی داریم که می توانید با آنها چندین مدل لباس مجلسی پولکی بدوزید. اگر به دنبال قیمت پارچه پولکی جدید هستیم، باید بگوییم قیمت این پارچه به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورها، جنس زمینه پارچه پولکی است. به طور معمول از پارچه های دارای کشسانی برای تولید این پارچه استفاده می شود. برای اضافه کردن این پولک های روی پارچه نیز از روش های مختلفی استفاده می شود. استفاده از نخ، چسب و پرس باعث می شود حتی شکل اتصال پولک ها نیز بسیار متنوع باشد. در هنگام خرید توجه به این نکته بسیار ضروری است. زیرا هم در دوام پارچه و هم جلوه لباس، تاثیر بسیاری خواهد داشت.

قیمت پارچه پولکی جدید چطور مشخص می شود

یکی از مهمترین ویژگی های یک پارچه مجلسی، قیمت آن است. به هر حال قرار است پارچه ای بخرید که بسیار زیباست اما برای شما کاربرد روزمره ندارد. همانطور که اشاره شد، قیمت پارچه پولکی جدید به فاکتورهای مختلفی بستگی دارد. جنس پارچه زمینه در تولید پارچه پولکی ریز مشکی می تواند اهمیت زیادی داشته باشد. زیرا مستقیما بر دوام و ایستایی و ظاهر پارچه تاثیر دارد. کیفیت پولک ها و نحوه اتصال آنها به پارچه نیز فاکتور مهم دیگری است که می تواند قیمت پارچه پولکی جدید را مشخص کند. در نهایت باید به کشور تولید کننده این پارچه نیز توجه کنید. کاملا طبیعی است که پارچه پولکی وارداتی، قیمت بالاتری داشته باشد.

اندکی درباره ویژگی های پارچه پولکی مجلسی

اگر قصد خرید پارچه پولکی مجلسی را دارید اما همچنان مردد هستید، بد نیست با ویژگی های این پارچه بیشتر آشنا شوید. این اطلاعات به شما کمک می کند مدل لباس مجلسی پولکی خود را نیز با دقت و حساسیت بیشتری انتخاب نمایید.

پارچه پولکی مجلسی زیبایی بی نظیری دارد

یکی از دلایلی که پارچه پولکی مجلسی هرگز قدیمی نشده، ظاهر بسیار متفاوت و البته زیبای آن است. تقریبا هیچ پارچه ای را نمی توانید مشابه پارچه پولکی پیدا کنید. این پارچه بر تن شما می نشیند و با ایجاد سایه روشن هایی خارق العاده، جلوه بی نظیری به مدل لباس مجلسی پولکی شما می دهد.

پارچه پولکی تنوع بسیار بالایی دارد

یکی دیگر از ویژگی های فوق العاده این پارچه، تنوع بسیار در طرح و رنگ است. علاوه بر این، می توانید پولک های بسیار متنوعی روی سطح این پارچه ببینید. پولک های گرد، لوزی، مربع و ... با ابعاد مختلف باعث می شوند این پارچه تنوع بسیاری در طرح و رنگ داشته باشد. پارچه پولکی چند رنگ یا پولک های دو رو نیز جزو مدل های خاص و پرطرفدار این پارچه برای طراحی مدل لباس مجلسی پولکی هستند.

این پارچه مناسب دوخت لباس های مختلف است

بسیاری از پارچه های مجلسی را نمی توان برای دوخت مدل های مختلف لباس به کار برد. در واقع ایستایی و جنس بسیاری از این پارچه ها، باعث می شود تنها برای دوخت چند مدل محدود مناسب باشند. اما این پارچه به شما این امکان را می دهد که با آن انواع مدل لباس مجلسی پولکی را طراحی نمایید.

قیمت پارچه پولکی مقرون بصرفه است

نکته دیگری که معمولا در هنگام خرید پارچه مجلسی اهیمت دارد، قیمت آن است. اما شما می توانید با یک بودجه مشخص و محدود به بازار مراجعه کرده و از میان دنیای متنوعی از پارچه های پولکی، یک رنگ درخشان و زیبا را انتخاب کنید. به این ترتیب یک مدل لباس مجلسی پولکی خیره کننده خواهید داشت و در عین حال، در هزینه های خود نیز صرفه جویی کردید.

5 مدل لباس مجلسی پولکی جدید

پارچه پولکی جلوه فوق العاده ای دارد، در نتیجه برای داشتن یک مدل لباس مجلسی پولکی شیک، نیازی به الگوهای پیچیده ندارید. شما می توانید با ساده ترین مدل ها، لباسی بسیار زیبا و خیره کننده داشته باشد. در ادامه این مطلب قصد داریم به بررسی 5 مدل لباس مجلسی پولکی جدید بپردازیم. مطالعه این مطلب می تواند برای شما الهام بخش باشد، توصیه می کنیم آن را از دست ندهید.

پیراهن مجلسی بلند، پرطرفدارترین مدل لباس مجلسی

معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش

شاید دلیل فروش بالای پارچه پولکی ریز مشکی، استفاده بسیار از آن در طراحی پیراهن مجلسی بلند باشد. پیراهن های مجلسی بلند یکی از مدل های بسیار پرطرفدار برای خانم ها است. این مدل لباس مجلسی پولکی، تنوع بی نظیری دارد. زیرا شما می تواند با کم و زیاد کردن قد آستین یا اضافه کردن یک چاک روی لباس، یک لباس شب زیبا داشته باشید. مدل های دکلته این پیراهن فوق العاده نیز طرفداران بسیاری دارد. علاوه بر این، دوخت این مدل لباس مجلسی پولکی چندان دشوار نیست. به همین دلیل شما می توانید به راحتی یک لباس مجلسی زیبا و البته کاربردی داشته باشید. زیرا با اضافه کردن یک نیم تنه به پیراهن دکلته خود، می توانید تغییر چشمگیری در استایل خود ایجاد نمایید.

ایجاد تغییرات بسیار جزئی در طراحی مدل یقه، فرم آستین و حتی دنباله دامن این لباس مجلسی نیز می تواند به آسانی لباس متفاوتی برای شما بدوزد. اگر قد بلندی دارید، پیراهن های مدل ماهی را به شما توصیه می کنیم. اگر قد شما چندان بلند نیست، بهتر است اندازه قد دامن لباس را بلندتر در نظر بگیرید و یک کفش پاشنه بلند خوب انتخاب کنید. به این ترتیب، با این لباس راسته و جذب بدن، لاغرتر و بلند قد تر به نظر می رسید.

کت و شلوار با پارچه پولکی، متفاوت و خاص

یک مدل لباس مجلسی پولکی بسیار متفاوت، کت و شلوار زنانه است. این استایل مخصوص خانم هایی است که به لباس های رسمی و کلاسیک علاقه دارند. شما می توانید با پارچه پولکی، مدل های مختلفی از کت و شلوار زنانه را طراحی نمایید. کت های کراپ که این روزها جزو ترندها به حساب می آیند، یکی از این مدل ها است. این کت های کوتاه را می توانید با شلوار پولکی پاچه گشاد بپوشید. کت های بلند را نیز می توانید با شلوارهای تنگ که به آنها اصطلاحا اسلیم فیت گفته می شود، بر تن کنید. کت و شلوار با پارچه پولکی محدودیت سنی ندارد اما خانم های میانسال می توانند به سراغ پارچه ای با رنگ های تیره بروند. به دختر خانم های جوان رنگ های شاد و روشن پارچه پولکی را توصیه می کنیم.

دامن مجلسی شیک با پارچه پولکی

معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش

بسیاری از خانم ها، برای حضور در مهمانی های مختلف، لباس های دو تکه را ترجیح می دهند. در واقع دامن به همراه تاپ یا شومیز همواره اولین انتخاب آنها خواهد بود. برای داشتن یک دامن مجلسی شیک نیز به یک پارچه خوب نیاز دارید. این دامن را می توانید با پارچه پولکی ریز مشکی بدوزید. یکی از ویژگی های فوق العاده پارچه پولکی این است که می توانید با آن مدل های مختلفی از لباس های مجلسی و حتی کژوال را طراحی کنید. در دوخت دامن مجلسی نیز می توانید کاملا خلاقانه عمل کنید. انواع دامن های کوتاه، بلند، ماکسی و کلوش با این پارچه قابل طراحی و دوخت است.

این دامن را می توانید با شومیزهای حریر، کرپ و تاپ های پولکی و کراپ تاپ های مختلف در مهمانی ها بپوشید. مزیت داشتن یک دامن با پارچه پولکی این است که می توانید آن را با لباس های مختلفی ست کنید. در نتیجه بی نهایت استایل متنوع برای مهمانی ها خواهید داشت. اگر در پوشیدن لباس های ترند جسورانه عمل می کنید، این دامن می تواند در استایل خیابانی و روزمره شما نیز کاربردی باشد.

لباس مجلسی باحجاب، خیره کننده

معرفی 5 مدل لباس مجلسی پولکی برای خانم های شیک پوش

طراحی لباس مجلسی پوشیده و باحجاب معیارهای مشخصی دارد. به عنوان مثال یقه لباس باید کاملا بسته باشد یا با طراحی مناسب پوشیده شود. آستین این لباس نیز باید بلند بوده و کاملا پوشیده باشد. قد لباس نیز معمولا بلند بوده و تا پایین مچ پا را می پوشاند. برای مدل لباس مجلسی پولکی باحجاب، معمولا لباس های ماکسی بلند توصیه می شود. اما اگر دارای اضافه وزن هستید، می توانید لباس های گشادی به سبک کفتان برای مهمانی های خود بدوزید. این لباس ها شبیه مانتوهای راسته بلند هستند. اما از آنجایی که با پارچه مجلسی و درخشانی همچون پارچه پولکی ریز مشکی طراحی می شوند، ظاهری کاملا شیک به خود می گیرند. پیراهن های بلند ماکسی را نیز می توانید با اضافه کردن یک شنل، به لباسی شیک و فاخر تبدیل نمایید.

یک مدل لباس مجلسی پولکی باحجاب دیگری که می توانیم به شما معرفی کنیم، سرهمی های زنانه هستند. سرهمی را اگر با شلوارهای گشاد و آستین بلند طراحی کنید، استایلی کاملا پوشیده برای مهمانی های شما فراهم خواهد کرد. برای تزئین بیشتر این سرهمی های مجلسی، می توانید از دراپه های مختلف در جلوی یقه یا سر شانه استفاده نمایید. اگر قد شلوار را تا پایین کفش پاشنه بلند خود در نظر بگیرید، این لباس کمک خواهد کرد بلند قد تر به نظر برسید. برای دوخت یک سرهمی مجلسی فوق العاده، توصیه می شود پارچه پولکی را با پارچه های همچون کرپ یا ساتن آمریکایی ترکیب کنید.

شومیز مجلسی پولکی، کاربردی

یک مدل لباس مجلسی پولکی دیگر که می تواند به آیتمی همیشگی و کاربردی در استایل شما تبدیل شود، شومیز مجلسی است. قیمت پارچه پولکی جدید کاملا برای دوخت شومیز بصرفه است. علاوه بر این شما می توانید این شومیز را به آسانی در استایل های مختلف بپوشید و برای مهمانی های متعدد، لباسی جدید و متفاوت داشته باشید. در واقع یک شومیز مجلسی پولکی، کارکردی مشابه با دامن پولکی دارد. به راحتی با لباس های مختلف، انواع دامن حریر یا کرپ مجلسی ست می شود. حتی می توانید آن را با شلوار جین برای مهمانی های دوستانه بپوشید.

بسته به خلاقیت و سلیقه خود، می توانید شومیزهای ساده یا فانتزی با پارچه پولکی بدوزید. شومیزهای ساده می توانند یقه ایستاده یا انگلیسی داشته باشند. برای داشتن یک شومیز فانتزی می توانید کراوات یا پاپیون به آن اضافه کنید. علاوه بر این، آستین های پفی و کلوش می تواند ظاهر جذاب تری به شومیز مجلسی شما بدهد.


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مدل لباس مجلسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان