تیم های عربستانی به دنبال جذب مهاجم کروات رئال


تیم های عربستانی به دنبال جذب مهاجم کروات رئال

۲ تیم عربستان به دنبال جذب بازیکن رئال‌مادرید هستند.

تیم های عربستانی به دنبال جذب مهاجم کروات رئال

به گزارش راهبرد معاصر؛ به نظر می‌رسد این یک فصل برای لوکا مودریچ بسیار عجیب است. ستاره کروات که معمولاً به عنوان یکی از بهترین هافبک‌های اروپا شناخته می‌شود، مجبور شده است بازی‌های رئال مادرید را در این فصل از روی نیمکت تماشا کند.

باتوجه به اینکه باشگاه به بازیکنان جوان از جمله فدریکو والورده و جود بلینگام ایمان آورده بازیکنانی مانند مودریچ و تونی کروس را در نیمکت قرار داده است.

باتوجه به اینکه زمان کمی در اختیار مودریچ بسیاری بر این باورند که این تیم حتی ممکن است قبل از پایان فصل سانتیاگو برنابئو را ترک کند.

از طرفی غول‌های سعودی به دنبال شکار لوکا مودریچ هستند. به نظر می‌رسد فوق ستاره رئال‌مادرید با وجود 38 سالگی دیگر خواهانی ندارد.

به گفته رودی گالتی، الاهلی جدیدترین باشگاهی است که به دنبال جذب مودریچ است. به نظر می رسد این تیم عربستانی مشتاق جذب این هافبک در پنجره نقل و انتقالات ژانویه است.

یکی دیگر از باشگاه‌های علاقه‌مند به جذب این هافبک کهنه‌کار، الاتحاد است اوایل تابستان امسال کریم بنزما را به خدمت گرفته بود. انتظار می‌رود که هر دو باشگاه در ژانویه قبل از دریافت چراغ سبز از رئال مادرید، برای جذب مودریچ تلاش کنند./فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا