بهترین برنامه‌ های رایگان اپل واچ که باید امتحان کنید


اپلیکیشن‌های رایگان جالب و کاربردی‌ای توسعه یافته‌اند که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را برای اپل واچ خود دانلود کنید. ساعت هوشمند اپلی که روی مچ شما قرار گرفته است، می‌تواند علاوه‌بر نمایش زمان و تاریخ کاربردهای دیگری نیز داشته باشد؛ از شمارش...

اپلیکیشن‌های رایگان جالب و کاربردی‌ای توسعه یافته‌اند که می‌توانید به‌راحتی آن‌ها را برای اپل واچ خود دانلود کنید.
ساعت هوشمند اپلی که روی مچ شما قرار گرفته است، می‌تواند علاوه‌بر نمایش زمان و تاریخ کاربردهای دیگری نیز داشته باشد؛ از شمارش قدم‌ها تا بررسی چرخه‌ خواب، همگی کارهایی هستند که در فهرست وظایف این گجت پوشیدنی قرار دارند. اما توانایی‌های آن به همین‌جا ختم نمی‌شود.
تاکنون اپلیکیشن‌های بسیاری برای اپل واچ توسعه یافته‌اند و می‌توانید به‌راحتی نصبشان کنید و از آن‌ها لذت ببرید. در این مقاله ۱۰ برنامه رایگان مخصوص ساعت هوشمند اپل معرفی می‌کنیم که می‌توانند در بخش‌های مختلفی مانند بررسی سلامت جسم و ذهن، سرگرمی و حتی ترجمه به شما یاری برسانند.
Water Reminder
یکی از مهم‌ترین برنامه‌هایی که تأثیر مستقیمی روی حفظ سلامت شما دارد، Water Reminder است؛اپلیکیشنی که مطمئن می‌شود حتی در روزهای سخت و شلوغ نیز آب کافی می‌نوشید.
اگر مدت زمان زیادی را بدون آب سپری کرده باشید، اپ مذکور به شما اطلاعات می‌دهد. اما از کجا این مسئله را می‌داند؟ هنگامی که در طول روز آب یا نوشیدنی دیگری می‌نوشید، باید مقدار مایع مصرفی را در ساعت هوشمند خود ثبت کنید.
پس از دانلود و نصب Water Reminder، برنامه به شما امکان می‌دهد اطلاعات سن، قد و وزن خود را با Apple Health همگام‌سازی کنید؛ البته امکان ثبت آن‌ها به‌صورت دستی نیز وجود دارد. همچنین از شما خواسته می‌شود سطح فعالیت، آب و هوا و اهداف شخصی خود را وارد کنید.
Water Reminder با بررسی اطلاعات واردشده، میزان آب مورد نیاز بدن را تخمین می‌زند و در صورت نیاز به کاربر اطلاع می‌دهد که نیاز به نوشیدن دارد.
Sleep Cycle
Sleep Cycle یکی از بهترین اپلیکیشن‌های اپل واچ برای ردیابی خواب است؛ زیرا مانند اپ Fitbit، برای مشخص کردن زمان بیدار شدن شما، به چرخه خواب شبانه توجه می‌کند.
قبل از رفتن به رختخواب، Sleep Cycle از کاربر می‌خواهد یک پنجره ۳۰ دقیقه‌ای برای بیدار شدن تنظیم کند. سپس برنامه مذکور، در بهترین زمان ممکن، با استفاده از هپتیک‌های اپل واچ او را از خواب بیدار خواهد کرد.
استفاده از ویژگی‌های اصلی Sleep Cycle رایگان است، اما اگر می‌خواهید به قابلیت‌های بیشتری دسترسی داشته باشید، می‌توانید اشتراک سالیانه ۲۹ دلاری آن را بخرید.
MapMyRun
اگر ورزشکار هستید و بررسی وضعیت تمرین‌های روزانه برایتان اهمیت دارد، MapMyRun برای شما توسعه یافته است.
MapMyRun از GPS داخلی ساعت اپل و مانیتور ضربان قلب برای ردیابی انواع تمرینات از جمله دویدن در فضای باز و تردمیل، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری استفاده ‌می‌کند. برنامه مذکور مسافت، مدت زمان، سرعت و ضربان قلب کاربر را در طول هر تمرین نمایش می‌دهد.
همچنین می‌توان MapMyRun را به برنامه MyFitnessPal Under Armour متصل کرد تا نگاهی جامع‌تری به سلامت و فعالیت شما داشته باشد.
Todoist
اگر جزو آن دسته از افراد هستید که باید هرروز فهرست کارهای خود را بررسی کنند، به شما Todoist را پیشنهاد می‌کنیم. برنامه‌ای که امکان ردیابی وظایف روزانه ثبت‌شده در آیفون، مک و آیپد را از روی مچ دست امکان‌پذیر می‌کند. البته همچنین می‌توان با استفاده از تایپ صوتی، کارهایی را نیز از خود اپل واچ به فهرست افزود.
پس از نصب Todoist یادآوری‌های روزانه برایتان ارسال می‌شود و می‌توانید وظایف انجام‌شده را از فهرست حذف کنید. همچنین، لیست کارها در همه دستگاه‌های اپل شما همگام‌سازی می‌شود، بنابراین نیازی به بیرون آوردن گوشی یا باز کردن مک بوک ندارید.
Headspace
با برنامه مدیتیشن محبوب Headspace، جلسات تنفس صحیح و مراقبه مستقیم از روی مچ دست شما هدایت می‌شود. اگر می‌خواهید استفاده از تلفن را کاهش دهید، این یکی از بهترین و مفیدترین برنامه‌های اپل واچ برای سلامت ذهنتان خواهد بود.
می‌توانید از میان جلسات کوتاه مدیتیشن یک دقیقه‌ای یا جلسات کامل ده دقیقه‌ای، هر کدام را که دوست داشتید، انتخاب کنید. Headspace مجموعه‌ای از جلسات رایگان را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید با خرید اشتراک پریمیوم به قابلیت‌‎های بیشتری دسترسی داشته باشید.
iTranslate Converse
اپل واچ خود را به مترجم بین المللی تبدیل کنید؛ با پشتیبانی از ۳۸ زبان مختلف، iTranslate Converse یکی از بهترین برنامه‌های سفر است که علاوه‌بر کمک در تقویت مهارت‌های زبانی می‌تواند این امکان را به شما بدهد که با افراد مختلف، فارغ از زبانشان، ارتباط بگیرید.
می‌توانید به iTranslate Converse اجازه دهید به‌طور خودکار زبان‌ها را برای شما شناسایی کند یا خودتان به‌صورت دستی آن را وارد کنید. از ویژگی‌های فوق‌العاده آن می‌توان به این مسئله اشاره کرد که حتی در محیط‌های پر سر و صدا نیز، اپ مذکور می‌تواند ترجمه‌های تقریباً آنی را ارائه دهد.
ViewRanger
ViewRanger یکی از بهترین برنامه‌های اپل واچ برای علاقه‌مندان به ورزش در فضای باز است. اگر جزو این دسته هستید، پیشنهاد می‌کنیم همین حالا اپ مذکور را دانلود و نصب کنید.
می‌توانید از ViewRanger برای ارسال مسیرهای خارج از منزل (و نقشه‌های آفلاین مرتبط) از آیفون به اپل واچ استفاده کنید. دنبال کردن نقشه مسیر را به‌صورت گام‌‌به‌گام، مشاهده عکس‌ نقطه‌های دیدنی و خواندن حقایق جالب درباره مسیر همگی از قابلیت‌های جذاب آن هستند.
علاوه‌بر تمام موارد یادشده، فعالیت پیاده‌روی، دوچرخه‌سواری و دویدن در مسیر نیز با Apple Health همگام می‌شود تا دید جامع‌تری از میزان فعالیت خود داشته باشید.
Pedometer++
یکی از بهترین راه‌ها برای استفاده حداکثری از ساعت اپل این است که واچ فیس خود را با اضافه کردن المان‌های مختلف سفارشی کنید. به کمک آن‌ها می‌توان تنها با نگاهی سریع به اطلاعات مهم دسترسی داشت. برای بعضی، دیدن اطلاعات گام شمار اهمیت دارد.
به کمک اپ شخص ثالث Pedometer++ می‌توانید اطلاعات شمارش گام را به واچ‌فیس‌های دستگاه اضافه کنید؛ این قابلیت به‌صورت بومی در اپل واچ وجود ندارد. برنامه مذکور گزینه‌هایی برای نمایش پیشرفت روزانه، مسافت طی‌شده، تعداد گام‌ها و... را ارائه می‌دهد. همچنین می‌توانید روی آن کلیک کنید تا تمامی داده‌های حرکتی را که توسط اپ گام‌شمار ردیابی شده‌اند، ببینید.
Snappy Word
حال پس از معرفی چندین اپلیکیشن کاربردی، سراغ بازی سرگرم‌کنند‌ه‌ای می‌رویم که اجرای آن نیازی به موبایل گیمینگ ندارد و می‌توانید از طریق گجت روی مچ خود از انجامش لذت ببرید.
با بیش از ۴۰۰ سطح برای بازی، Snappy Word یکی از بهترین برنامه‌های اپل واچ برای گذراندن زمان و ورزش ذهن محسوب می‌شود. در این بازی کلمه‌ای اعتیادآور باید از مجموعه‌‌ای از حروف تصادفی کلمات مختلف بسازید.
در صورت کسب امتیاز بالا، می‌توانید در تابلوی امتیازات جایگاهی به دست بیاورید و حتی دوستان خود را به چالش بکشید. اگر به دنبال سرگرم شدن با اپل واچ خود هستید، همین حالا Snappy Word را دانلود و نصب کنید.
Calm
Calm مانند Headspace به‌گونه‌ای طراحی شده است که بتواند برای همه، از مبتدی تا پیشرفته، برنامه‌های مدیتیشن و مراقبه داشته باشد. جلسات آن از ۳ تا ۲۵ دقیقه را شامل می‌شوند و می‌توانید هرکدام را که می‌خواهید، انتخاب کنید. جلسات Calm موضوعات مختلفی از جمله آرام کردن اضطراب و تنش‌زدایی، ایجاد تمرکز و افزایش عزت نفس را پوشش می‌دهد.
می‌توانید از نسخه رایگان Calm استفاده کنید و اگر خواستید با پرداخت ۱۴ دلار، اشتراک ماهانه بخرید. در نسخه پریمیوم به قابلیت‌های بیشتری دسترسی خواهید داشت.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

ارز ویتا اینو چه آینده‌ای در پیش دارد؟