ایرباد جدید نوکیا با عمر باتری 35 ساعت


ایرباد جدید نوکیا با عمر باتری 35 ساعت

نوکیا به تازگی ایرباد Clarity Earbuds ۲ Plus را معرفی کرده است، که از ویژگی‌های جذابی همچون حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری طولانی تا ۳۵ ساعت بهره‌مند است. این ایرباد با مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، عمر باتری ۷ ساعت (بدون در نظر گرفتن...

نوکیا به تازگی ایرباد Clarity Earbuds ۲ Plus را معرفی کرده است، که از ویژگی‌های جذابی همچون حذف نویز فعال (ANC) و عمر باتری طولانی تا ۳۵ ساعت بهره‌مند است.
این ایرباد با مقاومت در برابر پاشش قطرات آب، عمر باتری ۷ ساعت (بدون در نظر گرفتن کیس شارژ) و کیفیت بهبود یافته صدای بی‌سیم به تازگی در بازار عرضه شده است. هدفون نوکیا Clarity Earbuds ۲ Plus از پردازنده S۳ Sound کوالکام و فناوری aptX استفاده می‌کند و با تکنولوژی حذف اکو کوالکام cVc و حذف نویز سازگاری دارد. ابعاد این محصول ۲۳ در ۳۵ در ۱۶ میلی‌متر بوده و وزن آن ۴ گرم است. همچنین ابعاد کیس شارژ آن ۶۲ در ۵۰ در ۲۹ میلی‌متر بوده و وزن آن ۴۲ گرم است. این هدفون از بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند و با درگاه USB-C قابل شارژ است. باتری‌های هر هدفون با ظرفیت ۴۸میلی‌آمپرساعت و باتری کیس شارژ با ظرفیت ۵۰۰ میلی‌آمپرساعت ارائه شده‌اند.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

نگاهی ‌به مهم‌ترین رونمایی‌های ارتباطی به مناسب روز جهانی ارتباطات