رابطه استوری همسر مسی برای یک زن و شایعه‌ای که به حقیقت نزدیک شد!


رابطه استوری همسر مسی برای یک زن و شایعه‌ای که به حقیقت نزدیک شد!

اینترمیامی بازیکنی را آزاد کرد تا فضای کافی برای ورود لوئیس سوارس ایجاد شود.

آنتونلا روکوزو، همسر لیونل مسی ، بار دیگر باعث شد تا شایعه پیوستن لوئیس سوارس به اینترمیامی داغ شود. این مهاجم در سال گذشته به طور گسترده با پیوستن به باشگاه تحت مالکیت دیوید بکام مرتبط بود. جراردو مارتینو، سرمربی اینترمیامی حتی گفت که برنامه‌هایی برای مهاجم اروگوئه‌ای در فصل آینده طراحی کرده است. او به مطبوعات آمریکایی گفته بود: «در تحلیلی که از فصل آینده داریم و نیازهایی که ممکن است داشته باشیم، برنامه‌ها را با لوئیس و بدون لوئیس در نظر گرفتیم.»

و حالا آنتونلا همسر مسی آتش شایعات را داغ‌تر کرده است. او برای جشن تولد ۳۴ سالگی‌ بالبی، همسر سوارس، تصاویری در استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت: «تولدت مبارک. برای خنده‌های بیشتر، داستان‌های بیشتر و غروب‌های بیشتر در کنار هم. عاشقتم و دلم برایت تنگ شده است.» و جمله کلیدی این بود: «باید باز هم عکس بگیریم.»

شایعات پیوستن سوارس ۳۶ ساله به مسی در میامی بیشتر شده و این باشگاه حتی جوزف مارتینس را آزاد کرد تا جا برای برنده سابق کفش طلای لیگ برتر باز شود. اینترمیامی مایل است تا خاطرات مسی را هرچه بیشتر بازسازی کند. مسی در حال حاضر در کنار هم‌تیمی‌های سابق بارسایی‌اش سرخیو بوسکتس و جوردی آلبا بازی می‌کند. جراردو مارتینو نیز یک سال قبل از ورود سوارس در فصل ۲۰۱۴-۲۰۱۳ هدایت بارسلونا را بر عهده داشت. مسی و سوارس دوستان صمیمی هم هستند و شراکت مرگباری در زمین بازی ایجاد می‌کردند. سوارس با ۴۷ پاس گل، بیشترین پاس گل را برای لیونل مسی در دوران حرفه‌ای خود مهیا کرده بود. این زوج ۶ فصل را با هم در نوکمپ گذراندند و اگر دوباره در میامی متحد شوند این آمار را افزایش خواهند داد.

رابطه استوری همسر مسی برای یک زن و شایعه‌ای که به حقیقت نزدیک شد!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تفاوت بیلدر ژل و پلی ژل کاشت ناخن