این آیفون SE 4 اپل است


این آیفون SE 4 اپل است

رندرهای آیفون SE 4 که براساس شایعات اخیر ایجاد شده‌اند، شاسی اصلاح‌شده، پورت USB-C و دکمه‌ی اکشن را روی این گوشی نشان می‌دهند. تعداد زیادی شایعه و گزارش درمورد جانشین آیفون SE 3 منتشر شده و حالا چند رندر جدید از این گوشی با جزئیات بهتر...

رندرهای آیفون SE 4 که براساس شایعات اخیر ایجاد شده‌اند، شاسی اصلاح‌شده، پورت USB-C و دکمه‌ی اکشن را روی این گوشی نشان می‌دهند.
این آیفون SE 4 اپل است
تعداد زیادی شایعه و گزارش درمورد جانشین آیفون SE 3 منتشر شده و حالا چند رندر جدید از این گوشی با جزئیات بهتر دردسترس قرار گرفته است. این رندرها براساس شایعات اخیر درمورد آیفون SE 4 ایجاد شده‌اند و سبک طراحی این دستگاه را شبیه به سری آیفون ۱۴ به‌تصویر می‌کشند.
رندرهای آیفون SE 4 را AppleTrack با همکاری Shea طراحی کرده است. گفته می‌شود اپل ابعاد نمایشگر جدیدترین گوشی مقرون‌به‌صرفه‌ی خود را افزایش می‌دهد و به‌جای صفحه نمایش ۴٫۷ اینچی از پنل ۶٫۱ اینچی OLED در آیفون SE بعدی استفاده خواهد کرد. از آن‌جا که انتظار داریم این محصول با قیمت ارزان‌تر از نسخه‌های استاندارد گوشی آیفون عرضه شود، خبری از پشتیبانی ویژگی پروموشن نیست.
این آیفون SE 4 اپل است
آیفون SE 4 برخلاف آیفون ۱۴ از پورت USB-C به‌همراه دوربین اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره خواهد برد. رندرهای جدید این دستگاه نشان می‌دهد به‌جای داینامیک آیلند از بریدگی شبیه مدل‌های قدیمی‌تر آیفون استفاده خواهد کرد؛ اما به‌احتمال زیاد بدون فیس آی‌دی روانه‌ی بازار می‌شود. ازطرفی این دستگاه می‌تواند مثل آیفون ۱۵ پرو به دکمه‌ی اکشن قابل شخصی‌سازی مجهز شود.
این آیفون SE 4 اپل است
رندر آیفون SE 4
اضافه کردن دکمه‌ی اکشن به آیفون SE 4 می‌تواند عرضه‌ی این گوشی را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد. ازطرفی استفاده از مودم 5G کوالکام در این محصول، می‌تواند بر سودآوری اپل تأثیر منفی داشته باشد.
از دیگر ویژگی‌های موردانتظار آیفون SE 4 می‌توان به پردازنده A16 Bionic که در آیفون ۱۵ و آیفون ۱۵ پلاس استفاده می‌شود اشاره کرد. می‌توان انتظار داشت قیمت گوشی مذکور به ۴۳۰ دلار برسد و که در این شرایط از محدوده‌ی گوشی‌های مقرون‌به‌صرفه خارج خواهد شد.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

برق پاک از خزر به اروپا صادر می‌شود