IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو


IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

در رویداد IFA امسال، شرکت بزرگ MSI به عنوان یکی از قدرتمند ترین شرکت ها در زمین ساخت و طراحی سخت افزار های گیمینگ، غرفه خود را در سه به بخش محصولات SOHO، رندرینگ و گیمینگ دسته بندی کرده است. تمام بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه شرکت MSI استفاده از محصولات و...

در رویداد IFA امسال، شرکت بزرگ MSI به عنوان یکی از قدرتمند ترین شرکت ها در زمین ساخت و طراحی سخت افزار های گیمینگ، غرفه خود را در سه به بخش محصولات SOHO، رندرینگ و گیمینگ دسته بندی کرده است. تمام بازدیدکنندگان می‌توانند با حضور در غرفه شرکت MSI استفاده از محصولات و فناوری های این شرکت در زمینه های مختلف را تجربه کنند.

نمایشگاه ایفا(IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی در آلمان است که از سال ۱۹۲۴ شروع به کار کرده است. این نمایشگاه فرصت بسیار خوبی را در اختیار شرکت‌های مختلف قرار می‌دهد تا آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان پرشمار نمایشگاه قرار دهند.

به عنوان یک برند برتر در زمینه گیمینگ، MSI مورد اعتماد ترین نام در زمینه گیمینگ و ورزش های الکترونیکی است. MSI همواره نوآوری پایداری در زمینه ساخت محصولات گیمینگ و رده بالا داشته است. به گفته معاون بخش بازاریابی جهانی MSI، سم چرن: با توجه به رشد مداوم ما در بازار خرده فروشی جهانی، MSI از تیم های خرده فروش نخبه برای ایجاد یک آینده بهتر استقبال می کند.

تجربه واقعی از محصولات SOHO، رندرینگ و گیمینگ در غرفه MSI

همان‌طور که گفته شد MSI امسال با سه تم متفاوت در IFA حضور دارد؛ بخش راهکار های SOHO و بخش تولید محتوا که با توجه به تجربه های موفق MSI در زمینه محصولات گیمینگ، اخیرا به شکل جدی وارد بخش تولید محتوا و محصولات رندرینگ قدرتمند شده است. در نمایشگاه امسال از برخی سازندگان حرفه ای محتوا دعوت شده تا کارهای واقعی خود را برای همه بازدیدکنندگان با استفاده از لپ‌تاپ های قدرتمند P65 Creator و PS42 به نمایش بگزارند. کار های این اشخاص با همکاری اینتل و با استفاده از برخی نرم افزار ها تجاری برای تدوین عکس،موسیقی و نقاشی به نمایش گذاشته می‌شود. به لطف نسل هشتم پردازنده های بهینه سازی شده اینتل Core i7/i9 این برنامه ها با عملکرد بهتر و بهینه تری اجرا خواهند شد.

در طول نمایشگاه IFA، ام اس آی از لپ‌تاپ GS65 مجهز به دستیار صوتی هوشمند الکسا آمازون رونمایی خواهد کرد. کاربران با استفاده از این دستیار صوتی الکسا می‌توانند وضعیت هوا، تقویم و لیست کار های خود را بررسی کنند، موزیک پخش کنند و دستگاه های هوشمند خانه خود را کنترل کنند؛ تمام این کار ها به راحتی با درخواست از این دستیار هوشمند ممکن می‌شود. این دستیار هوشمند اواخر امسال برای لپ‌تاپ های GS65 و PS42 عرضه خواهد شد.

یکی از جالب ترین فناوری های MSI در این نمایشگاه برنامه MSI App Player است که برای اولین بار در جهان به کاربران این امکان را می‌دهد تا با متصل کردن موبایل خود به لپ‌تاپ یا کامپیوتر، بازی های موبایلی استراتژیک یا شوتر خود را با استفاده از موس و کیبورد بر روی صفحه نمایش بزرگ تر و با کیفیت بهتر تجربه کنند؛ همچنین با استفاده از App Player امکان اجرای همزمان چند بازی را خواهید داشت.

لپ‌تاپ MSI P65 Creator : ظرافت در طراحی با عمر باتری طولانی

در ساخت و طراحی لپ‌تاپ P65 برای تمرکز در ظرافت و زیبایی از دو ترکیب استفاده شده است: بدنه آلومینیومی نقره ای استاندارد و آلومینیوم سفید مرواریدی با رگه های طلایی به عنوان روکش اصلی. طراحی صفحه نمایش کم حاشیه این لپ‌تاپ به ظرافت آن کمک بسیاری کرده است. این دستگاه تنها 17.9 میلی متر ضخامت و 1.88 کیلوگرم وزن دارد، به همین دلیل حمل و جابجایی P65 بسیار آسان است.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

برای به دست آوردن بهترین کیفیت رنگ در صفحه نمایش، این لپ‌تاپ از تکنولوژی انحصاری ام اس آی True Color باستفاده شده است تا شاهد وضوح رنگی منحصر به فرد و دقت رنگ نزدیک به 100% sRGB باشیم. به لطف استفاده از نسل هشتم پردازنده i7 اینتل و کارت گرافیک GTX 1070 این لپ‌تاپ را در کنار زیبایی و ظرافت تبدیل دستگاهی قدرتمند شده است. این لپ‌تاپ با بهره بردن از سیستم خنک سازی انحصاری ام اس آی Cooler Boost Trinity می‌تواند عملکرد بسیار بهتری را نسبت به سایر رقبا داشته باشد. باتری لپ‌تاپ P65 با یکبار شارژ کامل امکان استفاده از دستگاه تا 9 ساعت را برای کاربر فراهم می‌کند.

لپ‌تاپ PS42 : عملکرد بی نظیر در بدنه ای ظریف با عمر باتری 10 ساعت

به عنوان یک عضو جدید در خانواده لپ‌تاپ های سری Prestige، لپ‌تاپ PS42 از ترکیب گیمینگ خارج می‌شود. این دستگاه تنها 15.9 میلی متر ضخامت و 1.19 کیلوگرم وزن دارد. همچنین در بخش سخت افزاری این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده i7 اینتل و کارت گرافیک های سری GeForce انویدیا و یک سنسور اثر انگشت در قسمت تاچ پد بهره می‌برد.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

این دستگاه مانند P65 از صفحه نمایش کم حاشیه بهره می‌برد و باتری آن با یک بار شارژ کامل تا 10 ساعت عمر می‌کند. با PS42 ظرافت و کارایی را به شکل همزمان تجربه کنید.

برنده جایزه Best Choice در نمایشگاه COMPUTEX 2018 : لپ‌تاپ گیمینگ MSI GE73 Raider RGB

طراحی بدنه لپ‌تاپ GE73 Raider RGB از ماشین های سوپر اسپرت مسابقه ای الهام گرفته شده است. این دستگاه با داشتن نوپردازی RGB بر روی بدنه و قابلیت هماهنگ سازی آن با نورپردازی کیبورد، تبدیل به یک لپ‌تاپ گیمینگ خاص شده است. همچنین امکان انتخاب رنگ نور پردازی تمام دکمه های کیبورد به صورت جداگانه در این لپ‌تاپ وجود دارد.

این لپ‌تاپ مجهز به نسل هشتم پردازنده i7 شرکت اینتل، کارت گرافیک های قدرتمند GTX 1060/1070 و صفحه نمایش بسیار سریع با مدت زمان پاسخگویی 3 میلی ثانیه و نرخ بروزرسانی تصویر 120 هرتز است. این لپ‌تاپ مجهز به جدیدترین خنک کننده ام اس آی Cooler Boost 5 است که با استفاده از ماژول حرارتی دوگانه، دو فن تیغه ای قدرتمند، هفت لوله حرارتی و 4 جریان خروجی حرارت را از دستگاه خارج کرده و به خنک سازی هرچه بهتر قطعات و حفظ کارایی در زمان اجرای بازی های سنگین کمک بسیاری می‌کند.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

همچنین این دستگاه دارای ویژگی های گیمینگ منحصر به فردی مانند کارت شبکه گیمینگ Killer DoubleShot Pr، اسپیکر های غول پیکر مجهز به فناوری Nahimic 3، فناوری Hi-Res Audio، نرم افزار کاربردی Dragon Center 2.0 و فناوری True Color 2.0 برای افزایش دقت رنگ است. لپ‌تاپ MSI GE73 Raider RGB یک دستگاه بسیار قدرتمند است که تمام نیاز های یک گیمر حرفه‌ای را برآورده می‌کند.

غول گیمینگ MSI : لپ‌تاپ MSI GT75 Titan 8RG

لپ‌تاپ مجهز و قدرتمند GT75 Titan 8RG، اولین لپ‌تاپ گیمینگ در جهان است که از قدرتمند ترین پردازنده نسل هشتمی i9 اینتل با قابلیت اورکلاک تمام هسته ها بهره می‌برد. این ‌غول گیمینگ با استفاده از خنک کننده اختصاصی ام اس آی Cooler Boost Titan می‌تواند پردازنده قدرتمند 8 هسته با 12 رشته پردازشی 8950HK را اورکلاک کند و از تمام قدرت آن به راحتی بهره ببرد. همچنین این لپ‌تاپ از کارت گرافیک قدرتمند جیفورس Gtx 1080 بهره می‌برد. در نتیجه با این مشخصات سخت‌افزاری قدرتمند شام قادر به انجام جدیدترین بازی های روز دنیا با بالاترین رزولوشن و نرخ فریم خواهید بود.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

این لپ‌تاپ دارای کیبورد مکانیکی Rapid شرکت استیل سریز است. این کیبورد از نورپردازی RGB نقطه ای بهره می‌برد و بهترین تجربه گیمینگ را در اختیا گیمر‌ها قرار می‌دهد. در بخش شبکه این لپ‌تاپ از پورت LAN مدل Aquantia با سرعت 10 گیگابیت و در بخش شبکه بی‌سیم از جدید ترین کیت Killer Wireless-AC 1550 بهره می‌برد. این شبکه بی‌سیم دارای استاندارد 802.11ac است و می‌توانید بدون لگ و تاخیر از بازی های آنلاین لذت ببرید.

MSI GS65 Stealth Thin : اولین لپ‌تاپ مجهز به صفحه نمایش بدون حاشیه 144 هرتز

لپ‌تاپ GS65 Stealth Thin از بدنه بسیار نازک با ضخامت 4.9 میلی متر بهره می‌برد و به همین دلیل GS65 Stealth نازک ترین لپ‌تاپ گیمینگ به شمار می‌رود. نسبت ابعاد صفحه نمایش به بدنه در این دستگاه 82% است و در این حال این صفحه نمایش تصاویر شفاف و با کیفیتی را با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

در کنار طراحی ظریف و زیبا، باتری این لپ‌تاپ تا 8 ساعت عمر می‌کند. در بخش سخت افزاری این دستگاه از نسل هشتم پردازنده i7 اینتل، کارت گرافیک GTX 1070 و حافظه رم DDR4-2400 بهره می‌برد. در سیار بخش های این لپ‌تاپ دارای سیستم خنک کنندگی Cooler Boost Trinity و سیستم صوتی Dynaudio است. همچنین در این لپ‌تاپ برای رهایی گیمرها از لگ در بازی های آنلاین، از کارت شبکه Killer DoubleShot Pro استفاده شده است. کیبورد این لپ‌تاپ مانند اکثر لپ‌تاپ های گیمینگ رده بالا MSI از کیبورد استیل سریز با قابلیت نور پردازی نقطه ای بهره می‌برد.

MSI GF63: لپ‌تاپ گیمینگ میان رده ظریف و سبک

لپ‌تاپ میان رده گیمینگ GF65 که در نمایشگاه کامپیوتکس امسال معرفی شد، از صفحه نمایش کم حاشیه 15.6 اینچی بهره می‌برد و تنها 2 کیلوگرم وزن دارد. در بخش سخت افزاری این لپ‌تاپ از نسل هشتم پردازنده i7 اینتل، کارت گرافیک GTX 1050 Ti به همراه عمر باتری 7 ساعت بهره می‌برد. لپ‌تاپ GF65 انتخابی بسیار مناسب برای گیمر‌هایی با بودجه محدود است.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

بدنه این لپ‌تاپ با استفاده از آلومینیوم برس خورده و لوگو اژدها قرمز ام اس آی زیبایی سازی شده است. به استفاده از نسخه جدید بهینه سازی شده برنامه Dragon Center 2، می‌توانید حداکثر کارایی را در این لپ‌تاپ تجربه کنید. GF65 محصولی نازک، سبک و همچنان قدرتمند است که می‌تواند انتظارات حداقلی هر گیمری را برآورده کند.

WS65 Workstation : ایستگاه کاری تکامل یافته برای افراد حرفه ای و خلاق

شاسی به کار رفته در ورک استیشن قابل حمل جدید ام اس آی WS65، با شاسی GS65 Stealth Thin تفاوت چندانی ندارد و مانند GS65 از صفحه نمایش کم حاشیه 15.6 اینچی بهره می‌برد. این ورک استیشن قدرتمند به لطف نسل هشتم پردازنده های اینتل و کارت گرافیک Quadro P4200، تا 40% نسبت به نسل قبل خود سریع‌تر شده است.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

درحالی که این دستگاه برای حمل آسان طراحی شده است، از باتری قدرتمند 82وات با توان شارژ دهی بیش از 8ساعت استفاده شده است. در بخش طراحی ظاهری در این لپ‌تاپ از لوگو جدید لپ‌تاپ های ورک استیشن ام اس آی استفاده شده است. یک لوگو مینیمالیستی از جنس مِس، توانسته ظاهر کلی این دستگاه را دستخوش تغییرات کوچکی کند.

سیستم های گیمینگ یکپارچه Trident X: قدرت گیمینگ خود را رها کنید

این سیستم های گیمینگ از نسل هشتم پردازنده های قابل اورکلاک اینتل، منبع تغذیه SFX و کارت گرافیک های دسکتاپی سری 10 جیفورس بهره می‌برند. پنل سمت پی این دستگاه از جنس شیشه دودی نشکن است که به لطف آن می‌توانید به راحتی قطعات درون سیستم خود را مشاهده کنید.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

همچنین این سیستم از سیستم خنک کنندگی Silent Storm با سه جریان جریان هوا اصلی برای خنک سازی قطعات اصلی بهره می‌برد. سیستم های گیمینگ یکپارچه سری Trident X با استفاده از بهترین سخت افزار ها و تکنولوژی های جدید، تجربه بی نظیری از دنیای گیمینگ را در اختیار شما قرار می‌دهند.

صفحه نمایش های گیمینگ خمیده ام اس آی Optix MAG271CR/ MAG241CR

مانیتور های گیمینگ Optix MAG271CR/ MAG241CR از فناوری های جدید ام اس آی در زمینه گیمینگ بهره می‌برند. در این فناوری با استفاده از نشانگر های RGB استفاده شده در مانیتور میزان تیر و سایر مشخصات بازی به شما اطلاع داده می‌شود؛ در واقع مانند یک HUD هوشمند عمل می‌کند. مانیتور های گیمینگ سری Optix MAG با بهره بردن از نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز، مدت زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه و پنل VA، تجربه فوق‌العاده ای را در اختیار گیمر‌ها قرار می‌دهند.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

برنامه Gaming OSD امکان کنترل تنظیمات نور، رنگ و کنتراست مانیتور از روی ویندوز را می‌دهد و دیگر نیاز به کلنجار رفتن با دکمه های گیج کننده مانیتور نیست. همچنین می‌توانید در این برنامه کلید های میانبر با تنظیمات مشخصی را ایجاد کنید تا در زمان بازی کردن تنها با فشار دادن یک کلید، تنظیمات مانیتور خود را تغییر دهید.

مانیتور گیمینگ MSI Optix MPG27 : برنده جایزه نوآوری و بهترین طراحی در نمایشگاه کامپیوتکس

مانیتور گیمینگ Optix MPG27 موفق به کسب جوایز بهترین مانیتور،، بهترین طراحی و نوآوری در نمایشگاه کامپیوتکس امسال شده است. این اولین مانیتور خمیده گیمینگ در جهان است که از فناوری فوق‌العاده GameSense استیل سریز به صورت پیش فرض بهره می‌برد. این مانیتور دارای پنل VA با نرخ بروزرسانی تصویر 144 هرتز، مدت زمان پاسخگویی 1 میلی ثانیه است که می‌توانید بهترین تجربه گیمینگ را در اختیار گیمر‌های حرفه ای قرار دهد.

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

IFA 2018: حضور پررنگ MSI در نمایشگاه IFA؛ مروری بر محصولات پیش‌رو

همچنین در قسمت زیرین این مانیتور یک نوار RGB نصب شده که کاربر با استفاده از برنامه SteelSeries Engine می‌تواند آن را برنامه ریزی کند تا میزان تیر، تایمر بازی، نوتیفیکیشن ها و سایر مشخصات را به انتخاب کاربر نمایش دهد. مانیتور Optix MPG27 به دلیل داشتن زاویه دید 178 درجه می‌تواند بهترین انتخاب برای چیدمان های چند مانیتورِ باشد زیرا باز ترین زاویه دید را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

شهر سخت افزار به زودی گزارش های مفصلی از غرفه MSI به صورت اختصاصی خواهد داشت. منتظر گزارش های اختصاصی شهر سخت‌افزار از محصولات جدید MSI در نمایشگاه IFA 2018 باشید.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته

قرآن می‌خوانید تصور کنید در محضر علی علیه السلام هستید+فیلم