مشخصات فنی گوشی Galaxy F55 سامسونگ در آستانه رونمایی لو رفت!


مشخصات فنی گوشی Galaxy F55 سامسونگ در آستانه رونمایی لو رفت!

حالا که به رونمایی از گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با نام Galaxy F55 نزدیک شده‌ایم، یک خرده‌فروشی آنلاین به نام Flipkart آن را در فهرست محصولات خود قرار داده است. همین مسئله باعث شده تا مشخصات فنی این گوشی پیش از معرفی در دسترس قرار بگیرد....

حالا که به رونمایی از گوشی میان‌رده جدید سامسونگ با نام Galaxy F55 نزدیک شده‌ایم، یک خرده‌فروشی آنلاین به نام Flipkart آن را در فهرست محصولات خود قرار داده است. همین مسئله باعث شده تا مشخصات فنی این گوشی پیش از معرفی در دسترس قرار بگیرد.

گوشی مرموز گلکسی اف 55 سامسونگ مدتی قبل در یکی از خرده فروشی‌های الکترونیکی محبوب در کشور هند مشاهده شده بود. در وب‌سایت مربوط به این دستگاه اطلاعاتی در رابطه با مشخصات فنی آن وجود نداشت، با این حال کاربران متوجه طراحی منحصر به فرد و استفاده از ترکیب چرم در ساخت روکش بدنه آن شدند.

گوشی گلکسی اف 55 سامسونگ

حالا به نظر می‌رسد که فروشگاه آنلاین لوازم الکترونیکی Flipkart نیز این گوشی میان‌رده جذاب و مورد انتظار سامسونگ را لیست کرده و بخش قابل توجهی از مشخصات آن را افشا کرده است.

مشخصات فنی گوشی Galaxy F55

همان‌طور که انتظار می‌رفت، گوشی Galaxy F55 قرار است چیپست اسنپدراگون 7 نسل 1 ساخت کوالکام را به همراه داشته باشد. این پردازنده در کنار 8 و 12 گیگابایت حافظه رم (بسته به انتخاب کاربر) قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد که پشتیبانی از 8 و 12 گیگابایت رم مجازی نیز وجود دارد.

به گزارش Gizmochina، در تصاویر مربوط به گوشی گلکسی اس 55 سامسونگ مشخص شده که امکان افزایش ظرفیت ذخیره‌سازی با استفاده از کارت‌های MicroSD نیز وجود خواهد داشت.

گوشی گلکسی اف 55 سامسونگ

در بخش نمایشگر نیز سامسونگ تصمیم گرفته به سراغ یک صفحه‌نمایش 120 هرتزی Super AMOLED برود. در بالا و وسط این نمایشگر نیز دوربین سلفی وجود دارد که براساس اطلاعات موجود، از سنسور 50 مگاپیکسلی برخودار خواهد بود.

در بخش پشتی گوشی شاهد پیکربندی دوربین سه‌گانه هستیم که دوربین اصلی آن را یک سنسور 50 مگاپیکسلی با OIS (لرزش‌گیر اپتیکال) تشکیل داده است. در کنار سنسور اصلی نیز یک سنسور 5 مگاپیکسلی اولترا واید و یک سنسور 2 مگاپیکسلی دیگر قرار گرفته است. به لطف قابلیت ضبط تصویر دوگانه (dual recording) دوربین‌های این گوشی می‌توانند به طور همزمان از زاویه پشت و جلو تصویربرداری کنند.

گوشی گلکسی اف 55 سامسونگ

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه گوشی Samsung Galaxy F55 شارژ سریع سیمی 55 واتی آن است.

البته قابلیت‌های افشا شده از این گوشی میان‌رده جدید به همین‌جا ختم نشده و موارد دیگری همچون اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر، قابلیت امنیتی Knox، اشتراک‌گذاری سریع، Voice Focus و تضمین چهار آپدیت سیستم‌عامل اندرویدی همراه با پنج سال به‌روزرسانی امنیتی نیز وجود خواهد داشت.

در همین رابطه بخوانید:

- رندر و مشخصات گوشی Galaxy F55 افشا شد

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی سامسونگ گلکسی F55 در تاریخ 17 می 2024 (۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عرضه خواهد شد.


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانشمندان با روشی جدید زوال عقل را 9 سال قبل از بروز آن پیش‌بینی می‌کنند