اسنپدراگون 7 نسل 3 به‌زودی برای گوشی‌های میان‌رده معرفی می‌شود


اسنپدراگون 7 نسل 3 به‌زودی برای گوشی‌های میان‌رده معرفی می‌شود

ویوو V30 با پردازنده‌ی Snapdragon 7 Gen 3 در گیک‌بنچ رؤیت شد و برخی مشخصات این تراشه را فاش کرد. کوالکام اخیراً پردازنده پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی کرد و درحال حاضر سری شیائومی ۱۴ و سری iQOO 12 با این تراشه‌ها در چین معرفی...

ویوو V30 با پردازنده‌ی Snapdragon 7 Gen 3 در گیک‌بنچ رؤیت شد و برخی مشخصات این تراشه را فاش کرد.
اسنپدراگون 7 نسل 3 به‌زودی برای گوشی‌های میان‌رده معرفی می‌شود
کوالکام اخیراً پردازنده پرچم‌دار Snapdragon 8 Gen 3 را معرفی کرد و درحال حاضر سری شیائومی ۱۴ و سری iQOO 12 با این تراشه‌ها در چین معرفی شده‌اند. طبق گزارش‌ها، سازنده‌ی تراشه‌ی مستقر در ایالات‌متحده، درحال آماده‌شدن برای عرضه‌ی دو تراشه‌ از سری اسنپدراگون ۷ است. یکی از این سیستم-روی-چیپ‌ها، Snapdargon 7 Gen 3 خواهد بود که احتمالاً اواخر ماه جاری یا اوایل دسامبر معرفی می‌شود. اکنون گوشی Vivo V30 با این تراشه در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است.
براساس گزارش‌های قبل، ویوو در حال ساخت دو گوشی V30 و V30 Pro است که به‌ترتیب با شماره مدل V2318 و V2319 شناخته می‌شوند. اکنون ویوو V30 استاندارد با شماره مدل V2318 در پایگاه Vulkan گیک‌بنچ رؤیت شده و امتیاز ۴۱۶۷ را به‌دست آورده است.
به‌نوشته‌ی گیزموچاینا، ویوو V30 از تراشه‌ی ساخت کوالکام استفاده می‌کند که احتمالاً همان Snapdragon 7 gen 3 است. از دیگر ویژگی‌های این دستگاه می‌توان به رم ۱۲ گیگابایتی و اندروید ۱۴ اشاره کرد. پردازنده‌ی مذکور از هسته‌ی اصلی با فرکانس ۲٫۶۴ گیگاهرتز، سه هسته‌ی پرفورمنس با فرکانس ۲٫۴ گیگاهرتز و چهار هسته‌ی کم‌مصرف با فرکانس ۱٫۸ گیگاهرتز به همراه گرافیک Adreno 720 بهره خواهد برد.
اسنپدراگون 7 نسل 3 به‌زودی برای گوشی‌های میان‌رده معرفی می‌شود
اگرچه هیچ اطلاعاتی درمورد تاریخ عرضه‌ی سری ویوو V30 وجود ندارد، انتظار داریم گوشی ویوو S18 و S18 Pro در چین به‌ترتیب با تراشه‌ی Snapdragon 7 Gen 3 و Dimensity 9200 Plus عرضه شوند.
گفته می‌شود ویوو V30 درواقع نسخه‌ی بهینه‌ی S18 برای بازارهای جهانی خواهد بود که احتمالاً در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۲۴ دردسترس مشتریان قرار خواهد گرفت. قیمت گوشی مذکور هنوز مشخص نیست.

منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غوغای چهره آدم و حوا با هوش مصنوعی در جهان/ شباهت حوا به تیلور سوئیفت ! + عکس ها