روش پاک کردن لکه های مختلف از روی لباس


روش پاک کردن لکه های مختلف از روی لباس

رکنا: روش پاک کردن بعضی از لکه ها را در این مطلب فرا بگیرید.

به گزارش رکنا، برای پاک کردن لباس سفیدی که خود به خود زرد شده است کافی است سرکه سفید و نمک را باهم مخلوط کنید. لباس را برای 20 دقیقه داخل این محلول خیس کنید و سپس با آب سرد و پودر آبکشی کنید.

برای رفع لکه زنگ زدگی باید مقداری نمک را با آب ولرم مخلوط کنید و بعد مقداری آبلیمو به آن بیفزایید. در مرحله بعد لکه زنگ زدگی لباس را به مدت نیم ساعت داخل این ترکیب قرار دهید تا کاملا پاک شود.

برای زدودن لکه لاک از روی لباس اصلا سعی نکنید لاک را با دستمال از روی لباس بردارید. این کار باعث پخش شدن بیشتر لاک می شود. فقط کافی است تافت مو را روی لکه اسپری کنید و بعد از یکی ، 2 دقیقه با پنبه به صورت ضربه ای لکه لاک را پاک کنید.

برای از بین بردن لکه زردچوبه از زوی لباس تان باید نصف فنجان سرکه را با یک فنجان آب سرد و 2 قاشق مایع ظرفشویی ترکیب و آنها را مخلوط کنید. سپس محلی از لباس را که لکه زردچوبه دارد برای 15 تا 20 دقیقه داخل این محلول قرار دهید و بعد آن را آب بکشید.

برای محو کردن لکه رنگ مو از روی لباس باید مقداری آب و سرکه را به طور مساوی باهم داخل اسپری بریزید و روی لکه رنگ اسپری کنید. بگذارید نیم ساعت بماند و بعد لباس را با آب سرد بشویید. اگر لکه همچنان دست از لباس شما نکشیده بود این مراحل را تکرار کنید.

لکه قهوه را بدین شکل از لباس تان بزدایید که مقداری سرکه سفید را با آب ولرم قاطی کنید و روی لکه بریزید. 15 تا 20 دقیقه صبر کنید و بعد با آب ولرم آبکشی کنید.


روش پاک کردن لکه های مختلف از روی لباس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آرایش و سلامت مو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


وقتی نمک شرکت کننده بیشتر از مهران مدیری/همه از خنده رفتند روی هوا + فیلم