وان پلاس 11 به اندروید 14 آپدیت شد


وان پلاس ۱۱ به‌روزرسانی پایدار Oxygen OS 14 را در هند دریافت کرد و سایر مناطق نیز به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. گوشی وان پلاس ۱۱ سرانجام پس از چند دور دریافت به‌روزرسانی آزمایشی، سرانجام نسخه‌ی پایدار Oxygen OS 14 را دریافت کرد. اوپو...

وان پلاس ۱۱ به‌روزرسانی پایدار Oxygen OS 14 را در هند دریافت کرد و سایر مناطق نیز به‌زودی به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند.
گوشی وان پلاس ۱۱ سرانجام پس از چند دور دریافت به‌روزرسانی آزمایشی، سرانجام نسخه‌ی پایدار Oxygen OS 14 را دریافت کرد. اوپو نیز اواخر شب گذشته به‌روزرسانی پایدار Color OS 14 را منتشر کرد. هر دو سیستم عامل یکسان هستند و بر پایه‌ی اندروید ۱۴ توسعه داده شده‌اند.
بر اساس اعلام رسمی وان‌پلاس، جدیدترین نسخه‌ی پایدارِ همگانی برای کاربرانی که در برنامه‌های بتای بسته و باز شرکت کرده‌اند ارائه می‌شود. پس از دریافت به‌روزرسانی توسط آزمایش‌کنندگان بتا، رابط کاربری Oxygen OS 14 به تدریج برای کاربران عادی گوشی وان پلاس ۱۱ که هنوز در حال استفاده از اندروید ۱۳ هستند، از راه می‌رسد.
با توجه به انتشار منطقه‌ای، وان پلاس می‌گوید این به‌روزرسانی قبلاً با شماره‌نسخه‌ی CPH2447_14.0.0.201 (EX01) در دسترس کاربران هندی قرار گرفته است. سایر بازارهای جهانی نیز به زودی آن را دریافت خواهند کرد؛ بنابراین اگر در ایران هستید، به‌روزرسانی به‌زودی برای شما هم منتشر می‌شود.
قبل از اینکه گوشی وان پلاس ۱۱ خود را به رابط کاربری جدید مبتنی بر اندروید ۱۴ به‌‌روز کنید، مطمئن شوید که سطح باتری گوشی شما بالای ۳۰ درصد باشد و حداقل ۵ گیگابایت حافظه ذخیره سازی در دستگاه داشته باشید.


بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


مشروبات الکلی منجر به قتل دوست صمیمی شد + جزئیات